ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s windykacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s windykacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 11:55:20 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat finansowy
 
Kierownik: Marzena Górska
Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Margalska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 2
Telefon kontaktowy: 89 670 69 37
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
Zakres obowiązków
1. Windykacja i zabezpieczenie zaległości wynikających z tytułu podatków i opłat
lokalnych, opłat regulowanych odrębnymi przepisami,
2. Udział w kontrolach podatkowych w zakresie rzetelności złożonych informacji i deklaracji podatkowych,
3. Przeprowadzanie postępowań spadkowych z urzędu,
4. Prowadzenie spraw z zakresu KRUS,
5. Prowadzenie ewidencji opłat lokalnych, opłat regulowanych odrębnymi przepisami,
6. Uzgadnianie należności z tytułu opłat regulowanych odrębnymi przepisami z księgowością budżetową,
7. Prowadzenie ewidencji odpisów aktualizujących należności,
8. Prowadzenie Rejestru Należności Publicznych,
« powrót do poprzedniej strony