ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s windykacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s windykacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 11:55:20 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat finansowy
 
Kierownik: Bożena Łochajewska
Osoba odpowiedzialna: Barbara Nilipińska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 2
Telefon kontaktowy: 89 670 69 24
e-mail: 
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
Zakres obowiązków
1.Windykacja i zabezpieczenie:
a. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków  transportowych
b. opłaty planistycznej, adiacenckiej, eksploatacyjnej, za użytkowanie wieczyste
c. czynszu za najem i dzierżawę mienie komunalnego
 
2.Prowadzenie ewidencji opłat w module „ opłaty różne” opłat: planistycznej, adiacenckiej i eksploatacyjnej.
3.Uzgadnianie należności z tytułu opłat: planistycznej, adiacenckiej i eksploatacyjnej
4.Prowasdzenie postępowań spadkowych z Urzędu.
5.udział w kontrolach podatkowych w zakresie rzetelności złożonych informacji i deklaracji podatkowych.
6.Prowadzenie spraw z zakresu KRUS: spisywanie zeznań świadków o pracy w gospodarstwie rolnym.
7.zatępstwo na stanowisku kasowym.
« powrót do poprzedniej strony