ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s księgowości budżetowej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s księgowości budżetowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 11:44:39 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat finansowy
 
Kierownik: Marzena Górska
Osoba odpowiedzialna: Anna Szyszko (Wydatki)
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 18
Telefon kontaktowy: 89 670 69 14
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw wydatki:
  1. Prowadzenie syntetyki i analityki wydatków w tym:
    1. sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie  wydatków (RB-28S, RB-Z, RB-N, RB-50)
    2. rozliczanie kont zespołu „2”
    3. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych- sporządzanie  przelewów.
  2. Prowadzenie analityki wydatków, rozliczanie Funduszu Sołeckiego.
  3. Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.
  4. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych (SG-01), w systemie ŚRODKI TRWAŁE:
  5. Sporządzanie deklaracji i dokonywanie wpłat PFRON.
  6. Przekazywanie 2% odpisu z podatku rolnego na rzecz Izb Rolniczych.
  7. Sporządzanie bilansu jednostki, rachunek zysków i strat, fundusz jednostki- Urzędu Gminy.
 
Kierownik: Marzena Górska
Osoba odpowiedzialna: Paulina Olszewska w zastępstwie Rudszewska Aleksandra (Dochody)
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 18
Telefon kontaktowy: 89 670-69-35
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
,Lista Spraw dochody:
  1. Prowadzenie syntetyki i analityki dochodów w tym:
    1. sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie dochodów (Rb-27S, Rb50,Rb-27ZZ, Rb-Z, Rb-N, Rb-ZN, Rb-UZ, Rb-UN);
    2. uzgadnianie sald kont zespołu „2”;
    3. uzgadnianie przypisów, odpisów, wpływów, zwrotów, wpisów hipotecznych z tytułu podatków i opłat różnych;
  2. Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Depozyty;
  3. Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS;
  4. Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń Socjalnych ;
  5. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych (SG-01), w module ŚRODKI TRWAŁE;
  6. Sporządzanie bilansu jednostki, rachunek zysków i strat, fundusz jednostki- Urzędu Gminy
  7. Prowadzenie Spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Gminy
« powrót do poprzedniej strony