Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do szkol na terenie gminy JonkDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do szkol na terenie gminy JonkSzczegóły informacji
Dowożenie uczniów do szkol na terenie gminy Jonk
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Jonkowo
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 247580-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-20 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-20 11:10:00
Ogłoszono dnia: 2012-07-12 przez Jolanta Kołodziejczak
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- usługi
nazwa zamówienia
:Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo
247580 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego. obowiązkowe.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2012/2013 usług transportowych polegających na dowożeniu dzieci i uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
W zakres zamówienia wchodzi:
1)
przewożenie uczniów z miejsca zamieszkania do szkół (podstawowych i gimnazjum) w Jonkowie i szkoły (podstawowej) w Nowym Kawkowie. dodatkowo w zależności od potrzeb związanych z organizacją pracy szkół do szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie.2)
odwożenie uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania po zajęciach dydaktyczno-wychowawczych;3)
zapewnienie opieki nad dzieć4) mi w czasie przewozów.1)
Wartość2) umowy będzie stanowiła maksymalna całkowita cena brutto wykonania zamówienia określona przez wybranego Wykonawcę, odpowiadająca maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego, której strony nie będą mogły przekroczyć3) w trakcie realizacji umowy.4)
Wynagrodzenie za usługi transportowe będzie płatne co miesiąc według rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę usług transportowych wynikających z rozkładów jazdy w danym miesiącu oraz poleconych zmian przewozów.5)
Do obliczenia miesięcznego wynagrodzenia zastosowana zostanie określona w ofercie wybranego Wykonawcy cena jednostkowa netto za jeden kilometr przebiegu trasy (wynikającej z rozkładu jazdy, bez względu na liczbę pojazdów realizujących jednocześnie przewóz na danej trasie) przewozu uczniów. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa netto nie będzie podlegała zmianie w czasie trwania umowy.6)
Zamawiający wymaga od Wykonawcy minimum 14 - dniowego terminu płatności faktur.7)
Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie:Usługi transportowe Wykonawca będzie realizował głównie na trasach obejmujących następujące miejscowości i ich kolonie: Stare Kawkowo kol., Stare Kawkowo, Nowe Kawkowo, Pupki, Węgajty kol. Godki, Węgajty, Jonkowo kol., Jonkowo, Garzewko, Łomy, Mątki, kol. Mątki, Kajny, w razie potrzeby również kol. Wilimowo. Na trasach obejmujących inne miejscowości w zależności od potrzeb związanych z organizacją pracy szkół, w tym również szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie oraz w miarę możliwości w zastępstwie za autobus szkolny w przypadku jego awarii.
Przewidywany maksymalny dzienny przejazd trasami dowożenia i odwożenia uczniów w dniach zajęć dydaktyczno-wychowawczych - 200,5 km.
Rok szkolny 2012/2013 przewiduje 190 dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych, z możliwością ustalenia przez dyrektorów szkół dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych: do 6 dni dla szkół podstawowych oraz do 8 dni dla gimnazjum.
Przewozy wykonywane będą na podstawie rozkładów jazdy przekazywanych Wykonawcy przez stronę Zamawiającą, opracowanych na początku roku szkolnego w czasie układania przez szkoły stałych planów zajęć edukacyjnych, w porozumieniu z dyrektorami szkół oraz osobami obsługi pojazdów, modyfikowanych w miarę potrzeb w trakcie roku szkolnego.
Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonywania przewozów uczniów/dzieci w zmienionym zakresie w stosunku do podstawowych rozkładów jazdy w zależności od potrzeb (rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego, zajęcia wyrównawcze/dodatkowe, uroczystości szkolne, sprawdziany, egzaminy, szkolne zabawy itp.) wynikających z organizacji pracy szkół, na podstawie ustalonego odrębnie na dany dzień rozkładu jazdy.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi transportowe co najmniej jednym autobusem wyposażonym w nie mniej niż 50 miejsc siedzących dla pasażerów (uczniów oraz opiekuna) lub przy użyciu więcej niż jednego środka transportu o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów nie mniejszej niż 50. W przypadku jednoczesnego przewozu uczniów więcej niż jednym środkiem transportu - w każdym pojeździe winna znajdować się osoba pełniąca opiekę nad uczniami.
Na trasach nie wymagających użycia autobusu/autobusów z 50-ma miejscami dla pasażerów, w szczególności podczas odwożenia uczniów ze szkół lub przewidzianych powtórnych kursów na trasach dowozu, dopuszcza się możliwość realizowania przez Wykonawcę dysponującego więcej niż jednym środkiem transportu, kursów jednym pojazdem o mniejszej liczbie miejsc pod warunkiem zapewnienia wszystkim wsiadającym uczniom miejsc siedzących.
Drogi na trasach przewozu uczniów są utwardzone o nawierzchni bitumicznej z wyjątkiem: drogi Mątki - Polejki (3 km) w tym droga autobusu - 2 x 1,5 km do Mątki kol., Mątki - Kajny (1,8 km), Godki-Porbady-Wrzesina (3,9 km) oraz drogi Szałstry - Nowe Kawkowo (3,8 km) – o nawierzchni szutrowej.
Usługi przewozowe są zawieszane na okres ferii zimowych, przerw świątecznych zimowych i wiosennych i innych dni świąt, a także dodatkowych dni wolnych od zajęć lekcyjnych ustalonych przez dyrektorów szkół.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi przewozu uczniów w soboty, w przypadku każdorazowego przełożenia na taki dzień zajęć lekcyjnych lub zorganizowania przez szkołę innych zajęć opiekuńczo-wychowawczych dla uczniów.
Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zmian czasu dowożenia i odwożenia uczniów oraz tras i ilości kursów, a tym samym zmian długości codziennych przejazdów.
Opiekę nad dziećmi w czasie przewozu zapewnia Wykonawca. Do wykonywania zadań związanych z opieką nad uczniami Wykonawca zobowiązany będzie dysponować osobą pełniącą funkcję opiekuna uczniów. Opieki nie może sprawować kierowca pojazdu.
Wynagrodzenie Wykonawcy:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Załącznikami.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie. nie. 60.14.00.00-1, 85.31.21.00-0. nie.28.06.2013.
Informacja na temat wadium: III.2) ZALICZKI Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku · III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · o · Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o informacje zawarte w Wykazie środków transportu złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. · Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o osobą uprawnioną do kierowania autobusem, posiadającą ponadto co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowcy autobusu, a w przypadku samodzielnego wykonywania przewozów - osobiście posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe. osobą pełnoletnią z wykształceniem co najmniej zawodowym, która będzie pełniła obowiązki opiekuna uczniów. W przypadku realizacji zamówienia przy jednoczesnym użyciu więcej niż jednego autobusu z łączną liczbą miejsc siedzących dla pasażerów - co najmniej 50, Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio większą liczbą osób - kierowców i opiekunów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · · · · · · · · · · Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć3. z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: · · SEKCJA IV: PROCEDURA · · IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) 2) 6) Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci kolejno numerowanych aneksów do umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) http://bip.warmia.mazury.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 9 parter). IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro). IV.4.5) Termin związania ofertą: IV.4.16) Informacje dodatkowe, Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie. W przypadku gdy Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania. Strony mogą dodatkowo (dla pewności przekazania informacji) przekazywać treść oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji również elektronicznie (na podany odpowiednio w siwz lub formularzu oferty adres e-mail), szczególnie w przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości faksem. Korespondencję do Zamawiającego związaną z przedmiotowym postępowaniem należy kierować do Wójta Gminy Jonkowo na: - faks: (089) 512-92-32 lub - pisemnie na adres: Wójt Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo. - dodatkowo e-mail: sekretariat@jonkowo.pl Za datę wpływu korespondencji przekazanej za pośrednictwem faksu po godzinach pracy Urzędu Gminy Jonkowo (wskazanych w rozdz. I ust. 2 SIWZ) przyjmuje się datę kolejnego dnia pracy Urzędu. Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo oraz zamieszczono na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl dnia 12.07.2012 r. Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu umowy, w zakresie: IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Jonkowo, dnia 12.07.2012 r. ……………………………………….
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM