Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi JonkowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi JonkowoSzczegóły informacji
Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo
Status: nierozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający:
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 191682 - 2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-21 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-06-21 11:10:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat UG Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo
Ogłoszono dnia: 2012-06-06 przez Jolanta Kołodziejczak
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
191682 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usług mających na celu usunięcie ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad i usterek sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo.
Miejsce realizacji zamówienia: Jonkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
Zamówienie obejmuje roboty ziemne, rozbiórkowe, montażowe i usługi geodezyjne.
2. Zakres zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) kanalizacja grawitacyjna PCV Ø 200 o łącznej długości
3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 1 obejmuje również:
1) organizację placu budowy;
2) zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11).
3) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą.
4) uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego.
5) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia;
6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych) oraz w przypadku studni - odzyskanych podczas demontażu. Zdemontowane rury należy złożyć na najbliższe uzgodnione z inwestorem miejsce.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy:
1) Obowiązującą formą wynagrodzenia, będzie wynagrodzenie kosztorysowe (obmiarowe) podlegające rozliczeniu w oparciu o faktycznie wykonane ilości robót i świadczeń.
2) Określone wstępnie w ofercie wybranego wykonawcy całkowite wynagrodzenie brutto (cena oferty) będzie stanowiło maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego, którego strony nie będą mogły przekroczyć w trakcie realizacji umowy.
3) Ostateczne określenie wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu zamówienia na podstawie rozliczenia uwzględniającego: - faktycznie wykonane ilości robót stwierdzone dokonanym obmiarem i pozostałych świadczeń oraz - ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym.
4) Ceny jednostkowe robót oraz innych świadczeń podane przez Wykonawcę w Kosztorysie Ofertowym będą wiążące i nienaruszalne w trakcie realizacji zamówienia.
5) Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi na podstawie wystawionej przez niego faktury VAT, po protokólarnym odbiorze przedmiotu zamówienia i przedłożeniu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego zaakceptowanego przez inspektora nadzoru.
6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur.
7) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
8) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Część II i III SIWZ, które są podstawowymi dokumentami określającymi rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem. Jeżeli konieczność wykonania określonych robót budowlanych (w zakresie objętym zamówieniem) wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego, czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze, czy nie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.27.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 11:00 dnia 21.06.2012 r. wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie.
5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1.
6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16 I piętro).
7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII Części I SIWZ oraz zawierać w treści dokumentu:
a) dokładne określenie nazwy zamówienia,
b) kwotę zabezpieczenia,
c) termin ważności,
d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:
- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż
· III.3.3) Potencjał techniczny
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót - z uprawnieniami budowlanymi lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 Nr 63, poz. 394) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień); Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX I Części SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeżeli Wykonawca, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy łącznie, wykaże/ą że posiada/ją zdolność kredytową lub własne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie informacji zawartych w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX I Części SIWZ tj: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawia-jącego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.). Zamawiający, w przypadku podania danych o których mowa w walucie innej niż PLN dokona przeliczenia tej kwoty na PLN według kursu kupna, z banku, który wydał informacje o stanie środków, z dnia wydania tej informacji, a jeśli kurs ten nie będzie znany wg. średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wydania tej informacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Kołodziejczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-06-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Kołodziejczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-06-06 13:59:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-06-06 15:17:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-07-23 12:16:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4716 raz(y) |