Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

ZARZĄDZENIE NR 68/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 22 maja 2023 r. w sprawie powołania Pełnomocnika ds. promocji i organizacji pozarządowych

Informacja ogłoszona dnia 2023-05-24 12:02:12 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 68/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 22 maja 2023 r.
w sprawie powołania Pełnomocnika ds. promocji i organizacji pozarządowych
 
Na podstawie art. 33 ust. 3 w związku z art. 11a ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) w związku z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U z 2023 poz. 571) zarządzam, co następuje:
 
§ 1
Powołuje się Panią Annę Cichosz na Pełnomocnika Wójta Gminy Jonkowo ds. promocji i organizacji pozarządowych, zwaną dalej "Pełnomocnikiem".
 
§ 2
Do zadań Pełnomocnika należy: 1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność tych organizacji z terenu Gminy Jonkowo,
2. Realizacja polityki Gminy Jonkowo w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w oparciu o obowiązujące uchwały Rady Gminy Jonkowo,
3. Informowanie organizacji pozarządowych z terenu Gminy Jonkowo o ogłoszonych konkursach i możliwościach składania wniosków do Wójta Gminy, fundacji, Ministerstwa itp.,
4. Redagowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej urzędu w zakładce dla organizacji pozarządowych,
5. Zbieranie danych do aktualizacji wykazu organizacji pozarządowych i innych podmiotów,
6. Pełnienie roli mediatora pomiędzy organizacjami pozarządowymi a Gminą Jonkowo w sytuacjach konfliktowych,
7. Reprezentowanie Wójta Gminy Jonkowo na konferencjach i spotkaniach dotyczących problematyki sektora pozarządowego,
8. Przyjmowanie wniosków złożonych w ramach inicjatywy lokalnej,
9. Prowadzenie bazy danych zadań realizowanych w ramach inicjatywy lokalnej,
10. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi,
11. Prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy Jonkowo,
12. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem boisk sportowych,
13. Organizowanie przez Gminę Jonkowo plebiscytu „Piękna zagroda i estetyczna wieś”.
 
§ 3
1. Pełnomocnik w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2, podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Jonkowo. 2. Pełnomocnik w zakresie realizowanych zadań, o których mowa w § 2, ma prawo zapraszać do współpracy pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie.
 
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi.
 
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-24 12:01:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-24 12:02:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-24 12:02:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
679 raz(y)