Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s Ochrony Środowiska

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s Ochrony Środowiska

Informacja ogłoszona dnia 2022-09-02 11:25:43 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat Inwestycji Infrastruktury Drogowej i Ochrony Środowiska
 
Kierownik: Paulina Granica
Osoba odpowiedzialna: Agata Pieczurczyk - REFERENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 12
Telefon kontaktowy: 89 650 52 32
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek 7-16, wtorek - czwartek 7-15, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
1. Przygotowanie opinii dotyczącej wytwarzania odpadów niebezpiecznych lub odpadów innych niż niebezpieczne,
2. Przygotowanie decyzji nakazującej przywrócenie do stanu poprzedniego lub zadość uczynienia przy zmianie stanu wody na gruncie szkodliwie wpływającej na nieruchomości sąsiednie albo na gospodarkę wodną,
3. Przygotowanie opinii w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntu o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia,
4. Przygotowywanie uchwały Rady Gminy w sprawie zmiany charakteru użytkowania gruntu z rolnego na leśny,
5. Przygotowanie opinii w sprawie zalesienia gruntów,
6. Zwalczanie wścieklizny,
7. Sprawy związane z programem „Czyste Powietrze”,
8. Sprawy dotyczące nadzoru nad produkcją zwierzęcą,
9. Sprawy związane z prowadzeniem gospodarstw rolnych,
10. Przygotowanie decyzji nakazującej właścicielowi gruntu wykonanie w określonym terminie odpowiednich zabiegów w razie wystąpienia z winy właściciela innych form degradacji gruntów,
11. Przeprowadzanie procedury wydawania decyzji środowiskowych,
12. Naliczenie opłat za korzystanie ze środowiska,
13. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją nieczystości stałych i ciekłych,
14. Współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej w zakresie zużycia wody w świetlicach gminnych,
15. Prowadzenie spraw związanych z szacowaniem szkód w rolnictwie.
 


 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-02 11:25:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-02 11:25:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-17 10:38:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1153 raz(y)