Stanowisko d/s windykacji
Szczegóły informacji
Stanowisko d/s windykacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 11:55:20 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat finansowy
Kierownik: Marzena Górska
Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Margalska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 2
Telefon kontaktowy: 89 670 69 37
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
Lista Spraw:
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
1. Windykacja i zabezpieczenie zaległości wynikających z tytułu podatków i opłat
lokalnych, opłat regulowanych odrębnymi przepisami.
2. Udział w kontrolach podatkowych w zakresie rzetelności złożonych informacji i deklaracji podatkowych.
3. Przeprowadzanie postępowań spadkowych z urzędu.
4. Prowadzenie spraw z zakresu KRUS.
5. Prowadzenie ewidencji opłat lokalnych, opłat regulowanych odrębnymi przepisami.
6. Uzgadnianie należności z tytułu opłat regulowanych odrębnymi przepisami z księgowością budżetową.
7. Prowadzenie ewidencji odpisów aktualizujących należności.
8. Prowadzenie Rejestru Należności Publicznych.