ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 101/2024Drukuj informacjęAkt prawny: 101/2024

Szczegóły informacji

101/2024

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: IX

Data podjęcia/podpisania: 2024-06-10

Data wejścia w życie: z dniem podpisania

Tytuł aktu:

Zarządzenie Nr 101/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 10 czerwca 2024 r. w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo

Treść:

 
Zarządzenie Nr 101/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 10 czerwca 2024 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r., poz. 609 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn. zm) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
 
1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Sekretarz Gminy.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 101/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 10 czerwca 2024 r.
 
OG.2110.3.2024
 
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE
KIEROWNICZE  STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Sekretarz Gminy
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko kierownicze, decyzyjne, wymagające odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu.
Zatrudnienie od 01.09.2024r.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie:  wyższe,
3. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach powiatowych, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin, gminnych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz samorządowych zakładach budżetowych utworzonych przez te związki oraz biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych, jednostek samorządu terytorialnego, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wyżej lub co najmniej czteroletni staż pracy w wymienionych wyżej jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. nieposzlakowana opinia,
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
9. prawo jazdy kategorii B,
10. brak przynależności do partii politycznych.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych,  ustawy Kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
4. samodzielność, dokładność, rzetelność,
5. odpowiedzialność, komunikatywność,
6. wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Zapewnienie warunków sprawnego funkcjonowania Urzędu,
2. Kontrola działalności poszczególnych stanowisk pracy w urzędzie. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalności Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Społecznych oraz Referatu Oświaty.
3. Zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Organizacja pracy Urzędu i koordynacja działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne, nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych, analizą warunków pracy w Urzędzie, podejmowanie inicjatyw ich usprawniania.
5. Nadzór nad wykonywaniem okresowej oceny pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Nadzór przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz sprawnego obiegu dokumentów.
7. Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy.
8. Nadzór przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw i prawidłowej obsługi interesantów Urzędu.
9. Wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem.
10. Nadzór nad rejestrem uchwał Rady i zarządzeń Wójta.
11. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
12. Nadzór nad prowadzeniem zbioru przepisów gminnych oraz udostępniania ich do wglądu.
13. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych- ustalając plan doskonalenia zawodowego.
14. Zapewnienie obsługi prawnej Urzędu- przy udziale radcy prawnego.
15. Koordynowanie i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami.
16. Nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych.
17.  Nadzór nad ewidencjonowaniem udzielonych pełnomocnictw i upoważnień.
18. Współdziałanie z Radą i jej komisjami.
19. Organizacja i nadzór w porozumieniu z Wójtem naborów na wolne urzędnicze stanowiska pracy oraz organizacja i nadzór przebiegu służby przygotowawczej. Zapoznanie nowoprzyjętych pracowników ze wszystkimi przepisami regulaminowymi i porządkowymi dotyczącymi funkcjonowania Urzędu.
20. Przedstawienie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom. Występowanie z wnioskami dotyczącymi awansu, nagrody, wyróżnienia oraz kar regulaminowych dla pracowników Urzędu.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
2. życiorys zawodowy – curriculum vitae zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody o treści:
„Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. Uz. 2022 r. poz.530).
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. oświadczenia o:
  1. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. pełnej zdolności do czynności prawnych,
c) korzystaniu z pełni  praw publicznych,
d) posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
e) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
f) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz, że aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych,
g) stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,
h) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji,
i) posiadaniu prawa jazdy,
j) braku przynależności do partii politycznych.
7. podpisana klauzula informacyjna,
8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Formularze: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni  praw publicznych, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych  związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku,  oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy, oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji oraz klauzula informacyjna  dostępne są do pobrania (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu maju 2024r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarz Gminy Nr oferty: OG.2110.3.2024” w terminie do dnia 28 czerwca 2024r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2 (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
  1. W budynku znajdują się 2 wejścia. Jest podjazd dla wózków. Strefa kontroli w postaci ochrony budynku.
  2. Brak windy. Schody i korytarze spełniają normy szerokości. Schody mają spocznik.
  3. Są platformy, pętle indukcyjne. Brak pochylni, informacji głosowych.
  4. Jest 1 miejsce parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych.
  5. Jest możliwość wstępu z psem asystującym.
  6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego online.
  7. Są toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  8. Jest możliwość wyjścia do osoby z niepełnosprawnościami.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
Klauzula informacyjna
(dot. rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze)
 
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
 
  1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Jonkowo (adres: ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo).
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z art. 221 § 1 i § 4 Ustawy z 26 czerwca  1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 – dalej zwanym „KP”)
    oraz art. 6, art. 11-15 Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.).
W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, tj. zgodnie z art. lub KP podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji.
    4. Jeśli Państwa osoba zostanie zakwalifikowana przez komisję w toku naboru w gronie maksymalnie 5 najlepszy kandydatów, to Państwa dane osobowe uzyskane podczas rekrutacji mogą zostać ponownie wykorzystane w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, jeżeli zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska.
    5. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 lat od momentu zakończenia rekrutacji.
    6. Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegać profilowaniu.
    7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
    8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody
    (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
     9. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
    10. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, tj. usługodawcom wykonujących usługi serwisu systemów informatycznych oraz usługodawcom z zakresu księgowości lub doradztwa prawnego, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-10 11:58:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-10 11:59:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-10 11:59:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
56 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony