Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s Zamówień Publicznych

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s Zamówień Publicznych

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 12:27:55 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat Inwestycji, Infrastruktury drogowej i Ochrony Środowiska
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Jolanta Kołodziejczak, Beata Daniszewska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 9
Telefon kontaktowy: 89 670 69 20
e-mail: 
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.25-16.25 wtorek-czwartek: 7.25-15.25, piatek 7.25-14.25
 
Lista Spraw:
Zamówienia publiczne:
  1. przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Jonkowo,
  2. opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznymi odpowiedzialnymi za realizację zadań wymagających przeprowadzenia postępowania,
  3. zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i przygotowanie treści ogłoszeń do zamieszczenia w siedzibie Zamawiającego oraz przygotowanie ogłoszenia i siwz do upublicznienia na stronie internetowej,
  4. udział w czynnościach otwarcia, badania i oceny ofert,
  5. prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
  6. przygotowanie umowy o realizację zamówienia po wyborze wykonawcy,
  7. prowadzenie rejestru zamówień publicznych przeprowadzonych na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
  8. prowadzenie, po zakończonym roku kalendarzowym sprawozdawczości dotyczącej udzielonych zamówień publicznych.
 
Najem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych
  1. sporządzanie i przygotowanie umów na wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych,
  2. wprowadzanie zawartych umów najmu do programu w systemie księgowym PUMA.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-15 12:27:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-15 12:27:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-03 08:40:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2966 raz(y)