ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Deklaracja zgodności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-22 09:43:05 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Koordynator do spraw dostępności w Gminie Jonkowo
 
W Urzędzie Gminy Jonkowo na mocy Zarządzenia Wójta Gminy Jonkowo Nr 122/2020 z dnia 01 grudnia 2020 r powołany został koordynator ds. dostępności Pani Beata Cicha.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
1) dokonanie analizy obiektu budowlanego oraz określenie minimalnych wymagań obiektu budowlanego  Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności;
2) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Jonkowie;
3) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy w Jonkowie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) monitorowanie działalności podejmowanej przez Urząd Gminy w Jonkowie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy w Jonkowie zlokalizowany jest w Jonkowie przy ul. Klonowej 2; przy drodze wyjazdowej w kierunku miejscowości Świątki. Obiekt jest ogrodzony, a na teren posesji prowadzi od strony wschodniej utwardzona droga pożarowa.
Obiekt posiada parter oraz piętro, jest podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym o wysokości 7 m. Budynek jest obiektem wolnostojącym, składającym się z dwóch odrębnych części.
Do budynku prowadzą 2 wejścia: główne od strony ulicy oraz ewakuacyjne od strony parkingu.
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Istnieje możliwość wstępu do budynku osobie korzystającej z psa asystującego, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W Urzędzie Gminy nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, istnieje możliwość w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Osoby poruszające się na wózkach obsługiwane są w biurze podawczym. W budynku nie ma windy.
Możliwość zawezwania odpowiednich urzędników z I piętra na parter.
 
 
Gmina Jonkowo zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo.
  • Data publikacji strony internetowej: 2010-01-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-21
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
  • Deklarację sporządzono dnia: 2020 -09-22
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Beata Cicha.
  • E-mail:
  • Telefon: 896706911
Każdy ma prawo:
  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Jonkowo
  • Adres: ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo
  • E-mail:
  • Telefon: 896706911
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony