ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OG.2110.1.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: OG.2110.1.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds.gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Jonkowo

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział ogranizacyjny

Data udostępnienia: 2015-01-26

Ogłoszono dnia: 2015-01-26 przez Monika Biskupska

Termin składania dokumentów: 2015-02-06 00:00:00

Nr ogłoszenia: OG.2110.1.2015

Zlecający: Wójt Gminy Jonkowo

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1.      obywatelstwo polskie,

2.      wykształcenie wyższe,

3.      staż pracy- 3 lata  pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 

4.      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5.      nieposzlakowana opinia,

6.      kandydat/kandydatka nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7.      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

b. Wymagania dodatkowe:

1.      znajomość  ustawy o gospodarce nieruchomościami,

2.      znajomość  ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

3.      znajomość  ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

4.      znajomość  ustawy Kodeks Postępowania administracyjnego,

5.      znajomość  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie książki obiektu budowlanego,

6.      znajomość  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

7.      znajomość  ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,

8.      znajomość  ustawy Prawo geologiczne i górnicze,

9.      umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi komputera,

10.  samodzielność, dokładność, rzetelność,

11.  prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.      Gospodarowanie zasobem lokali stanowiących własność Gminy Jonkowo (regulaminy, listy oczekujących, umowy najmu),

2.      Prowadzenie książek obiektu budowlanego budynków stanowiących własność Gminy Jonkowo (w tym zlecenie oceny stanu technicznego),

3.      Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków i realizacja programu opieki nad zabytkami,

4.      Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działki w planie miejscowym,

5.      Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

6.      Wydawanie decyzji rozgraniczenia nieruchomości,

7.      Wydawanie decyzji podziału nieruchomości,

8.      Opiniowanie koncesji geologicznych i planów ruchu kopalni.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Inspektor ds. gospodarki komunalnej

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1.      wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2.      życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

3.      list motywacyjny,

4.      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

5.      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy

6.      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,

7.      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektora lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,

8.      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych,

9.      zapytanie o karalność z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,

10.  kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,

11.  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

List motywacyjny i CV opatrzone klauzulą o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.; Dz. U. z 2014r.,  poz. 1182)”.

Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-02-06 00:00:00
b. Sposób:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko inspektora ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy w  Jonkowie”  w terminie do dnia 6 lutego 2015r. do godz. 1400 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

c. Miejsce:
Urząd Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2

VII. Informacje dodatkowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.

Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 512 92 37 wew. 35 lub 89 670 69 25.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Biskupska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-01-26 15:05:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-01-26 15:05:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-02-20 10:55:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13165 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony