ˆ

Aktualności

Lista informacji

Ogłoszenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 139/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 19 września  2022 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Referent; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych / Inspektor; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 139/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 19 września 2022 r.
OG.2110.27.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent; ds. ochrony środowiska – 0,5 etatu, ds. promocji i organizacji pozarządowych – 0,5 etatu / Inspektor; ds. ochrony środowiska – 0,5 etatu, ds. promocji i organizacji pozarządowych– 0,5 etatu.
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie: referent - minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe; inspektor -  wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. prawo jazdy kategorii B.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy  Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt,  ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo łowieckie, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o odpadach, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
4. samodzielność, dokładność, rzetelność,
5. odpowiedzialność, komunikatywność,
6. wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) ds. ochrony środowiska:
1. Przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów,
2. Przygotowanie decyzji na usunięcie nieczystości płynnych,
3. Opiniowanie koncesji geologicznych i planów ruchu kopalni,
4. Przygotowanie decyzji w sprawie odebrania zwierzęcia, gdy występuje zagrożenie jego życia,
5. Sprawy dotyczące azbestu,
6. Sprawy dotyczące nadzoru nad produkcja roślinną,
7. Prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami,
8. Prowadzenie spraw związanych z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach udzielonych dotacji celowych ze środków budżetu Gminy.
b) ds. promocji i organizacji pozarządowych:
1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność tych organizacji z terenu Gminy Jonkowo,
2. Realizacja polityki Gminy Jonkowo w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w oparciu o obowiązujące uchwały Rady Gminy Jonkowo,
3. Informowanie organizacji pozarządowych z terenu Gminy Jonkowo o ogłoszonych konkursach i możliwościach składania wniosków do Wójta Gminy, fundacji, Ministerstwa itp.,
4. Redagowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej urzędu w zakładce dla organizacji pozarządowych,
5. Zbieranie danych do aktualizacji wykazu organizacji pozarządowych i innych podmiotów,
6. Pełnienie roli mediatora pomiędzy organizacjami pozarządowymi a Gminą Jonkowo w sytuacjach konfliktowych,
7. Reprezentowanie Wójta Gminy Jonkowo na konferencjach i spotkaniach dotyczących problematyki sektora pozarządowego,
8. Przyjmowanie wniosków złożonych w ramach inicjatywy lokalnej,
9. Prowadzenie bazy danych zadań realizowanych w ramach inicjatywy lokalnej,
10. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi,
11. Prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy Jonkowo,
12. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem boisk sportowych,
13. Organizowanie przez Gminę Jonkowo plebiscytu „Piękna zagroda i estetyczna wieś”.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny  z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
  1. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, 
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
8.  oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu sierpniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Referent; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych / Inspektor; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych. Nr oferty: OG.2110.27.2022”  w terminie do dnia 30 września 2022r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2 , tel. 89 512 92 37, e-mail: .
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b)  2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c)  3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-19 09:44:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-19 09:45:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-19 09:45:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
259 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o naborze

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 139/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 19 września  2022 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Referent; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych / Inspektor; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 139/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 19 września 2022 r.
OG.2110.27.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent; ds. ochrony środowiska – 0,5 etatu, ds. promocji i organizacji pozarządowych – 0,5 etatu / Inspektor; ds. ochrony środowiska – 0,5 etatu, ds. promocji i organizacji pozarządowych– 0,5 etatu.
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie: referent - minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe; inspektor -  wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. prawo jazdy kategorii B.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy  Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt,  ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo łowieckie, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o odpadach, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
4. samodzielność, dokładność, rzetelność,
5. odpowiedzialność, komunikatywność,
6. wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) ds. ochrony środowiska:
1. Przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów,
2. Przygotowanie decyzji na usunięcie nieczystości płynnych,
3. Opiniowanie koncesji geologicznych i planów ruchu kopalni,
4. Przygotowanie decyzji w sprawie odebrania zwierzęcia, gdy występuje zagrożenie jego życia,
5. Sprawy dotyczące azbestu,
6. Sprawy dotyczące nadzoru nad produkcja roślinną,
7. Prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami,
8. Prowadzenie spraw związanych z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach udzielonych dotacji celowych ze środków budżetu Gminy.
b) ds. promocji i organizacji pozarządowych:
1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność tych organizacji z terenu Gminy Jonkowo,
2. Realizacja polityki Gminy Jonkowo w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w oparciu o obowiązujące uchwały Rady Gminy Jonkowo,
3. Informowanie organizacji pozarządowych z terenu Gminy Jonkowo o ogłoszonych konkursach i możliwościach składania wniosków do Wójta Gminy, fundacji, Ministerstwa itp.,
4. Redagowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej urzędu w zakładce dla organizacji pozarządowych,
5. Zbieranie danych do aktualizacji wykazu organizacji pozarządowych i innych podmiotów,
6. Pełnienie roli mediatora pomiędzy organizacjami pozarządowymi a Gminą Jonkowo w sytuacjach konfliktowych,
7. Reprezentowanie Wójta Gminy Jonkowo na konferencjach i spotkaniach dotyczących problematyki sektora pozarządowego,
8. Przyjmowanie wniosków złożonych w ramach inicjatywy lokalnej,
9. Prowadzenie bazy danych zadań realizowanych w ramach inicjatywy lokalnej,
10. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi,
11. Prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy Jonkowo,
12. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem boisk sportowych,
13. Organizowanie przez Gminę Jonkowo plebiscytu „Piękna zagroda i estetyczna wieś”.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny  z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
  1. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, 
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
8.  oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu sierpniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Referent; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych / Inspektor; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych. Nr oferty: OG.2110.27.2022”  w terminie do dnia 30 września 2022r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2 , tel. 89 512 92 37, e-mail: .
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b)  2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c)  3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-19 09:39:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-19 09:42:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-19 09:42:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
382 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZP.271.A.9.2022 - „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Jonkowo”

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-15 14:43:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-15 14:45:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-19 11:14:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
414 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                Jonkowo, dnia 15.09.2022 r.
 
 
 
 
GD.6220.21.2022                                                                         
 
 
 
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), w związku z art. 73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam
 
że na podstawie wniosku z dnia 05.08.2022 r. (data wpływu do Urzędu 05.08.2022 r.) złożonego przez Kopalnia Kruszywa Sp.z o.o. ul. Kolejowa 97 11-042 Jonkowo, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „wydobywaniu piasku ze żwirem ze złoża kruszywa naturalnego Węgajty na fragmencie działki nr 75/6 obręb 0019 Węgajty, gmina Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie”.
 
            Na podstawie art.75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji       o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
            Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10  Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28  Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
 
            Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
 
            Strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Strona może złożyć odpowiedź na pismo wszczynające postanowienie i wyjaśnienia na piśmie.
 
            W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W przypadku zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutki prawne.
            Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 40 lit. a Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
 
            Zgodnie z art.64 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
 
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
  • Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Olsztynie.
 
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych i ewentualnych uzgodnieniach.
 
            Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2.
            Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......15.09.2022r........................
 
Zdjęto dnia............................................................
 
Pieczęć Urzędu i podpis........................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-15 12:39:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-15 12:40:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-15 12:40:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
318 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 14 września 2022r.
GP.6730.78.2022
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 66a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 503) oraz z art. 72 ust. 6 i 6a ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm.) informuję o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy Nr 68/2022 dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy 1+1MW i wysokości do 3 m - „Stękiny 19 II” na części działki o nr ew. 19 w obrębie Stękiny, gmina Jonkowo.
 
W związku z powyższym informuję zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy. Od dnia 14 września 2022 r. treść decyzji zostaje udostępniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jonkowo bip.jonkowo.pl na okres 14 dni.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Cicha
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-14 13:51:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-14 13:51:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-22 07:07:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
341 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
 
GK 6220.32.2021                                                                                         Jonkowo, 09.09.2022r.
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
Wójt Gminy Jonkowo działając na podstawie art. 49  i 101 § 1, w związku z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735         z późn. zm.) i  w związku z art. 74 ust. 3 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.                 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam,
 
że w dniu 09.09.2022 r. zostało wydane postanowienie znak GK.6220.32.2021 o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. 69/1     w obrębie Warkały, gmina Jonkowo”.
            Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Warkały.
            Ponadto zawiadamiam o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska           w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji ww. inwestycji.
            Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacja sprawy, w tym z treścią wydanego postanowienia oraz raportu oddziaływania na środowisko, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie.
            Zgodnie art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w wypadku zawiadomienia o czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......09.09.2022r........................
Zdjęto dnia............................................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-09 14:30:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-09 14:30:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-09 14:30:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
510 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 134/2022
Wójta Gminy Jonkowo z dnia 09 września 2022r.

w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie Š8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 14 września 2022 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na zbycie nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 10/4 0 pow. 388 m2 obręb Wołowno (wieś Bałąg), gmina Jonkowo, stanowiącej mienie gminy, w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska — przewodniczący komisji, 2) Mariola Sarna członek komisji,
3) Aneta Kruk — członek komisji.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-09 13:35:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-09 13:36:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-09 13:36:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
 
Jonkowo, 08.09.2022r.
GK 6220.6.2021                                                                                        
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
Wójt Gminy Jonkowo działając na podstawie art. 49  i 101 § 1, w związku z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735         z późn. zm.) i  w związku z art. 74 ust. 3 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.                 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam,
 
że w dniu 08.09.2022 r. zostało wydane postanowienie znak GK.6220.6.2021 o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10MW               i wysokości do 3m, na działkach nr 69/13, 70/2, położonych w obrębie Mątki”.
            Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Mątki.
            Ponadto zawiadamiam o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska           w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji ww. inwestycji.
            Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacja sprawy, w tym z treścią wydanego postanowienia oraz raportu oddziaływania na środowisko, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie.
            Zgodnie art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w wypadku zawiadomienia o czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......08.09.2022r........................
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-09 10:43:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-09 10:43:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-09 10:43:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
501 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o Wyniku Przetargu

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                                                                                                    Jonkowo, 09.09.2022r.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
 
informuje, że dnia 02 września 2022 roku w budynku Urzędu Gminy Jonkowo  przeprowadzono II przetarg ustny nieograniczony na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach  ewidencyjnych: 102/17 o pow. 803 m 2 oraz 102/19 o pow. 1192 m2  położonych w obrębie Szałstry, gmina Jonkowo. Działka 102/17 posiada urządzoną księgę wieczystą OL1O/00072859/4 ( w dziale III ograniczone prawo rzeczowe związane z inną nieruchomością, dział IV wolny od obciążeń). Działka 102/19 posiada urządzoną księgę wieczystą OL1O/00072861/1 (wolna od obciążeń).
Cena wywoławcza nieruchomości wynosiła: 128 259,00 zł  (sto dwadzieścia osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100)  Sprzedaż objęta  była podatkiem VAT 23%.
Liczba osób dopuszczonych do przetargu: 0
Liczba osób nie dopuszczonych do przetargu: 0
Nie wyłoniono nabywcy, ponieważ nikt nie stawił się na przetarg.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-08 14:43:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-08 14:44:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-08 14:44:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
452 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 13.09.2022 r.
GP.6721.3.2022
 
 
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo
 
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LI/415/2022 z dnia 29 czerwca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Akty Prawne Gminy Jonkowo).
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wnioski należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) w terminie 21 dni
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-07 12:08:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-07 12:09:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-07 12:09:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
283 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji