Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Tekst odczytywany maszynowo

Szczegóły informacji

Tekst odczytywany maszynowo

Informacja ogłoszona dnia 2021-07-06 11:19:45 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Załatwianie spraw w Urzędzie Gminy Jonkowo
Podstawowe informacje o Urzędzie Gminy Jonkowo
Gmina Jonkowo leży w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie olsztyńskim. Budynek Urzędu Gminy znajduje się w centrum wsi przy drodze powiatowej prowadzącej w kierunku Świątek i Dobrego Miasta.
Do głównego budynku prowadzi jedno wejście od strony ul. Klonowej. Budynek urzędu posiada także odrębne wyjście ewakuacyjne (z piętra) ulokowane w południowej części, w kierunku parkingu dla pracowników.
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych.
W Urzędzie Gminy na I piętrze urzęduje Wójt Wojciech Giecko, Sekretarz oraz Skarbnik Gminy.
 
Na parterze znajdują się:
Biuro podawcze - po lewej stronie od wejścia głównego, tutaj złożysz wszystkie dokumenty, podania, skargi i wnioski.
W pokoju nr 1 i 2 załatwisz sprawy związane z podatkami: od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych. Uzyskasz informację o stanie zobowiązania podatkowego oraz zadłużenia podatkowego.
W pokoju nr 4 znajduje się Urząd Stanu Cywilnego i Ewidencja Ludności. Uzyskasz tu akt urodzenia, zgonu, małżeństwa, ustalisz termin ślubu cywilnego, złożysz wniosek i odbierzesz nowy dowód osobisty. Załatwisz sprawy związane z zameldowaniem lub wymeldowaniem. Uzyskasz zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych. Sala ślubów znajduje się na I piętrze.
Pokój nr 5 zajmuje się ochroną środowiska, opieką nad bezdomnymi zwierzętami. Tu zgłosisz wycinkę drzew, poinformujesz o zakończeniu robót budowlanych związanych z wybudowaniem oczyszczalni ścieków.
Pokój nr 6 zajmuje się prowadzeniem spraw z zakresu dróg gminnych oraz gospodarowania zasobem nieruchomości gminnych. Uzyskasz tu nr porządkowy nieruchomości, zezwolenie na zajęcie pasa drogowego, drogi lokalnej, informację o komunikacji gminnej. Otrzymasz również informację o sprzedaży, dzierżawie, zamianie, najmu nieruchomości gminnych, informacji o zabytkach gminnych, zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania.
Pokój nr 11 zajmuje się sprawami związanymi z budownictwem. Dowiesz się o warunkach zabudowy na daną działkę.
Pokój nr 12 zajmuje się ochroną środowiska, opieką nad bezdomnymi zwierzętami. Tu zgłosisz wycinkę drzew, poinformujesz o zakończeniu robót budowlanych związanych z wybudowaniem oczyszczalni ścieków.
W pokoju nr 7 zgłosisz sprawy związane z działalnością gospodarczą.
Pokój nr 8 zajmuje się sprawami z zakresu zarządzania kryzysowego, informatyki, obrony cywilnej.
Stanowisko ds. zamówień publicznych mieści się w pokoju nr 9. Zajmuje się sprawami związanymi z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Sprawy związane z urbanistyką mieszczą się w pokoju nr 10.
Pokój nr 11 zajmuje się sprawami związanymi z budownictwem. Tu uzyskasz zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania. Dowiesz się o warunkach zabudowy na daną działkę.
Pokój nr 12 zajmuje się sprawami związanymi z dzierżawą gruntów gminnych i najem lokali gminnych.
 
Na I piętrze mieszczą się pokoje:
- płace (Szkoły, Urząd) pokój nr 17,
- księgowość budżetowa: wydatki i dochody, podatek VAT pokój nr 18,
- inwestycje pokój nr 19,
- kadry pokój nr 22,
- obsługa Rady Gminy/ Przewodniczący Rady Gminy pokój nr 23,
- księgowość oświatowa pokój nr 24,
- oświata pokój nr 25.
 
Zasady funkcjonowania referatów:
Zasady funkcjonowania, struktura, zadania wspólne oraz szczegółowe zakresy działania poszczególnych jednostek (referatów) są określone w Regulaminie Organizacyjnym nadanym w formie zarządzenia przez Wójta Gminy Jonkowo.
Szczegółowe informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, formularze elektroniczne oraz informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania i rozstrzygania znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Referaty i stanowiska.
Urząd Gminy w Jonkowie jest beneficjentem programu: Cyfryzacja Urzędu Gminy Jonkowo – e-usługi dla Petenta, który umożliwia korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta. Dzięki tej usłudze można załatwić wiele spraw urzędowych za pomocą Internetu.
 
Sprawdź także:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Cicha
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-06 11:19:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-06 11:19:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-23 11:35:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1335 raz(y)