Ogłoszenia o naborze
Szczegóły informacji
ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo
Informacja ogłoszona dnia 2021-05-10 14:04:47 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr 35/2021
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 10 maja 2021 r.
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko inspektor ds. gospodarki komunalnej.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 35/2021
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 10 maja 2021 r.
OG.2110.1.2021
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy- minimum 3 lata,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo, nieruchomości, gospodarka przestrzenna, geodezja) lub administracyjne,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy pracy na podobnym stanowisku,
3. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego.
4. umiejętność pracy pod presją czasu,
5. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
6. samodzielność, dokładność, rzetelność,
7. odpowiedzialność, komunikatywność,
8. wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzenie i przygotowywanie umów na dzierżawę gruntów stanowiących własność Gminy Jonkowo, uchwały w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami, prowadzenie bieżącej ewidencji dzierżaw w programie PUMA moduł NIERUCHOMOŚCI.
- prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych i budynków komunalnych: analizowanie potrzeb mieszkaniowych i podejmowanie działań zmierzających do ich zaspokojenia, zawieranie umów na wynajem lokali
i pomieszczeń gospodarczych, naliczanie czynszu najmu , rozwiązywanie umów najmu, wynajmowanie pomieszczeń gospodarczych na cele socjalne, stwierdzanie uprawnień do najmu lokali po śmierci dotychczasowego najemcy - przekwaterowanie do innego lokalu mieszkalnego osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu,
- opracowanie projektu list przydziału mieszkań i ich realizowanie,
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji zasobów lokalowych,
- prowadzenie egzekucji administracyjnej ( eksmisja) w sprawach lokalowych oraz usuwanie skutków samowoli lokalowej,
- prowadzenie książek obiektu budowlanego w tym zlecanie okresowych kontroli
i opracowywanie planu remontów, - wydawanie postanowień i decyzji z zakresu podziału nieruchomości,
- wydawanie wypisów i wyrysów z planu miejscowego,
10.wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planach zagospodarowania przestrzennego,
11. wydawanie decyzji dotyczących opłat adiacenckich z tytułu podziału,
12. wydawanie decyzji dotyczących opłat adiacenckich z tytułu budowy infrastruktury,
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
- życiorys zawodowy – curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
- oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
- oświadczenia o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu kwietniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. gospodarki komunalnej Nr oferty: OG.2110.1.2021” w terminie do dnia 20 maja 2021r. do godz. 1500 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2 (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub rozmowa kwalifikacyjna.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Biskupska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-10 14:03:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-10 14:04:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-17 10:21:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 12662 raz(y) |