Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s Ochrony Środowiska

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s Ochrony Środowiska

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 12:55:31 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat Inwestycji, Infrastruktury drogowej i Ochrony Środowiska
 
Kierownik: Paulina Granica
Osoba odpowiedzialna: Anna Cichosz
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 12
Telefon kontaktowy: 89 670 69 17
e-mail:  ,
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
  1. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
a. dotyczące ochrony środowiska:
 
  1. Przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów,
  2. Przygotowanie decyzji na usunięcie nieczystości płynnych,
  3. Opiniowanie koncesji geologicznych i planów ruchu kopalni,
  4. Przygotowanie decyzji w sprawie odebrania zwierzęcia, gdy występuje zagrożenie jego życia,
  5. Sprawy dotyczące azbestu,
  6. Sprawy dotyczące nadzoru nad produkcją roślinną,
  7. Prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami,
  8. Prowadzenie spraw związanych z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach udzielonych dotacji celowych ze środków budżetu Gminy.
 
b. dotyczące promocji i organizacji pozarządowych:
  1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność tych organizacji z terenu Gminy Jonkowo,
  2. Realizacja polityki Gminy Jonkowo w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w oparciu o obowiązujące uchwały Rady Gminy Jonkowo,
  3.  Informowanie organizacji pozarządowych z terenu Gminy Jonkowo o ogłoszonych konkursach i możliwościach składania wniosków do Wójta Gminy, fundacji, Ministerstwa itp.,
  4. Redagowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej urzędu w zakładce dla organizacji pozarządowych,
  5. Zbieranie danych do aktualizacji wykazu organizacji pozarządowych i innych podmiotów,
  6. Pełnienie roli mediatora pomiędzy organizacjami pozarządowymi a Gminą Jonkowo w sytuacjach konfliktowych,
  7. Reprezentowanie Wójta Gminy Jonkowo na konferencjach i spotkaniach dotyczących problematyki sektora pozarządowego,
  8. Przyjmowanie wniosków złożonych w ramach inicjatywy lokalnej,
  9.  Prowadzenie bazy danych zadań realizowanych w ramach inicjatywy lokalnej,
  10. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi,
  11. Prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy Jonkowo,
  12. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem boisk sportowych,
  13. Organizowanie przez Gminę Jonkowo plebiscytu „Piękna zagroda i estetyczna wieś”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata kiełczykowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-15 12:55:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-15 12:55:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-01 11:26:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5206 raz(y)