Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s księgowości podatkowej

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s księgowości podatkowej

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 11:49:06 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat finansowy
 
Kierownik: Marzena Górska
Osoba odpowiedzialna: Ewa Kaczmarczik
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 2
Telefon kontaktowy: 89 670 69 24
e-mail: 
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
Pani Ewa  Kaczmarczikstanowisko ds. księgowości podatkowej
I.  Zadania i czynności wykonywane przez pracownika
1. Prowadzenie księgowości analitycznej osób fizycznych oraz prawnych:                          
- w podatku rolnym,                                                                                                                    
- w podatku leśnym,                                                                                                                    
- w podatku od nieruchomości,                                                                                               
- w podatku od środków transportowych,                                                                                       
- czynsz: najmu i dzierżawy,                                                                                                        
 -  użytkowania wieczystego,                                                                                                    
 - opłat planistycznych, adiacenckich, eksploatacyjnych, sprzedaży mienia.                                                 
 2. Uzgodnienie wpływów, zwrotów i odpisów z tytułu podatków, użytkowania wieczystego, czynszów oraz opłat z księgowością budżetową.                                             3.Sprawozdawczość:                                                                            
- wykonania planu dochodów budżetowych z zakresu podatków osób fizycznych, prawnych, podatku od środków transportowych, 
- wykonania planu dochodów budżetowych z zakresu powyższych opłat.                           
 4.Kontrola prawidłowości składanych deklaracji na podatek od środków transportowych osób prawnych oraz osób fizycznych. 
5.Rozpatrywanie wniosków z zakresu umorzeń, odroczeń, rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych.       
6.Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w płatnościach podatków.         
 7.Udział w kontrolach podatkowych.                                                                    
 8. Przygotowanie projektu uchwał w sprawie podatku od środków transportowych.      
 9. Rozliczanie inkasentów z tytułu poboru podatków.                                                                 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Arkadiusz Adamkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Arkadiusz Adamkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-15 11:49:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-15 11:49:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-24 14:34:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11149 raz(y)