ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-08-18 08:05:42 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

ZARZĄDZENIE  Nr   121/2022
Wójta Gminy Jonkowo
 z dnia 17 sierpnia 2022 r.
 
 
w sprawie: upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.
 
Na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1692)
 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
 
1) Upoważniam Panią Martę Cichowicz –  Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.
 
 
2) Niniejsze upoważnienie obejmuje umocowanie do wydawania decyzji administracyjnych
i podejmowania wszelkich innych czynności niezbędnych do rozpoznania wniosków
o dodatek węglowy oraz wypłaty dodatku węglowego.
 
§ 2.
 
Upoważnienie zostaje udzielone na czas nieokreślony i wygasa z dniem ustania stosunku pracy.

§ 3.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
« powrót do poprzedniej strony