Zameldowanie / wymeldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy lub stały
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wymagane dokumenty:
1. Aktualny paszport, karta pobytu stałego lub czasowego,
2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego,
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.
1. Aktualny paszport, karta pobytu stałego lub czasowego,
2. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego,
3. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.
Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy cudzoziemców nie podlegają opłatom
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy cudzoziemców nie podlegają opłatom
Miejsce złożenia dokumentów
- Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Jonkowie pok. 4, tel. 89 670 69 30
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie,
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie,
- w wyniku dokonania czynności meldunkowej cudzoziemiec otrzymuje potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy cudzoziemca.
Podstawa Prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 130, poz. 993 z późn. zm.)
Załączniki
Pobierz dane XML Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców Drukuj informację Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Chmarycz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Chmarycz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-28 07:11:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-28 07:11:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-19 11:11:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3557 raz(y) |