ˆ

Stanowisko d/s obronnych, zarządzania kryzysowego i ppoż

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Stanowisko d/s obronnych, zarządzania kryzysowego i ppoż

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Martyna Nąć
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 8
Telefon kontaktowy: 89 670 69 28
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-piątek: 7.00-15.00
 
Lista Spraw:
1.  Prowadzenie spraw obrony cywilnej, spraw obronnych i bezpieczeństwa, w tym w szczególności:
a) wykonywanie zarządzeń i wytycznych szefa OC kraju, województwa, powiatu i gminy w zakresie OC, powszechnej samoobrony, formacji OC, ewakuacji ludności,
b) nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności, świadczeń na rzecz obrony,
c) planowanie, koordynacja, organizowanie zadań obrony cywilnej na terenie Gminy, obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, współpraca w tym zakresie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie,
d) ochrona ludności, zakładów pracy i instytucji, urządzeń użyteczności publicznej, dóbr kultury w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny,
e) prowadzenie ewidencji członków formacji obrony cywilnej, planowanie i zaopatrywanie organów kierowania i formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały,
f) organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności dla potrzeb zarządzania kryzysowego i kierowania obroną cywilną,
g) przygotowywanie projektów zarządzeń o ewakuacji ludności z obszarów zagrożonych,
h) organizacja szkoleń formacji OC, ludności, pracowników jednostek organizacyjnych Gminy, popularyzowanie obrony cywilnej, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych,
i) zakwaterowanie sił zbrojnych.
2. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym m.in.:
a) obliczanie ekwiwalentu dla członków OSP za udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych,
b) prowadzenie ewidencji ochotniczych straży pożarnych, planowanie i zapewnianie wyposażenia w sprzęt, organizacja szkoleń i ćwiczeń,
c) organizacja i przeprowadzanie postępowań dot. zamówień publicznych na zakup paliwa do wszystkich pojazdów bojowych, motopomp i innego sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych, ewidencja i kontrola wyjazdów pojazdów służbowych oraz zużycia paliwa,
d) realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Urzędu.
3. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej obsługującej mieszkańców gminy, oraz kierowców autobusów szkolnych w tym:
a) kontrola realizowania rozkładów,
b) nadzór nad budową oraz bieżącym utrzymaniem przystanków,
c) przygotowanie zmian w rozkładach jazdy,
d) wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków i uzgadnianie rozkładów jazdy z przewoźnikami działającymi na terenie Gminy Jonkowo.
4. Szkolenia stanowiskowe z RODO,
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Arkadiusz Adamkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Nąć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-15 10:35:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-15 10:35:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-13 17:11:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3252 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »