ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 1
Data ogłoszenia
2020-05-12
Termin składania ofert / wniosków
2020-05-21 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY JONKOWO w 2021 r.
Status zamówienia
w toku
Załączniki
  • 1. Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 5.5 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - komplet (PDF, 3.8 MiB)
  • SIWZ - CZESC I INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (DOC, 396 KiB)
  • SIWZ - CZESC II WYKAZ PUNKTOW POBORU ENERGII ELEKTRYCZNEJ (XLSX, 38.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC III WZOR UMOWY (DOCX, 62.7 KiB)
  • 6. SIWZ - CZESC IV WZOR FORMULARZA OFERTOWEGO (DOC, 81 KiB)
  • SIWZ - CZESC V ZALACZNIKI-FORMULARZE (DOC, 66 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 (PDF, 991.8 KiB)
  • Wyjaśnienie Nr 2 treści SIWZ (PDF, 361.4 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 3 (PDF, 473.3 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - w dniu 21.05.2020 r. (PDF, 592.5 KiB)
Lp 2
Data ogłoszenia
2020-05-05
Termin składania ofert / wniosków
2020-05-14 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY JONKOWO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH w 2021 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU (PDF, 5.4 MiB)
  • SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMOWIENIA (1) (PDF, 7.1 MiB)
  • SIWZ - CZESC I INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (DOC, 394.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC II WYKAZ PUNKTÓW POBORU ENERGII ELEKTRYCZNEJ (XLSX, 74.4 KiB)
  • SIWZ - CZESC III WZOR UMOWY (DOCX, 79.4 KiB)
  • SIWZ - CZESC IV WZOR FORMULARZA OFERTOWEGO (DOC, 81 KiB)
  • SIWZ - CZESC V ZALACZNIKI-FORMULARZE (DOC, 66.5 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 (PDF, 1.4 MiB)
  • Wyjaśnienie nr 2 (PDF, 3.6 MiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - w dniu 14.05.2020 r. (PDF, 743.8 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 821.3 KiB)
Lp 3
Data ogłoszenia
2020-03-13
Termin składania ofert / wniosków
2020-03-31 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
BUDOWA PUBLICZNEJ DROGI GMINNEJ MĄTKI – WILIMOWO NR 157014N NA TERENIE GMINY JONKOWO
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU (PDF, 866.9 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_INSTRUKCJE_DLA_WYKONAWCOW_z_Zalacznikami. (PDF, 26.7 MiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_Nr_2_-_Formularz_Oferty (DOC, 106 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_Nr_2a_-_FORMULARZ_CENOWY_oferty (XLSX, 28.5 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_nr_3_-_Oswiadczenie_dotyczace_przeslanek_wykluczenia_z_postepowania (DOCX, 22.6 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_nr_4_-_Oswiadczenie_dotyczace__spelniania_warunkow_udzialu_w_postepowaniu (DOCX, 22.6 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_Nr_5_-_Wykaz_robot_budowlanych (DOC, 68.5 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_Nr_6_-_Oswiadczenie_dot._przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitalowej. (DOC, 37 KiB)
  • SIWZ_CZESC_I_-_Zalacznik_Nr_7_-_Zobowiazanie_podmiotu_wzor (DOCX, 34.2 KiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_1._PROJEKT_BUDOWLANY__1.1_Tom_I_Projekt_Zagospodarowania_Terenu (PDF, 18.5 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_1._PROJEKT_BUDOWLANY_1.2_Tom_II_Projekt_Architektoniczno-Budowlany_Branza_drogowa (PDF, 7.2 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_1._PROJEKT_BUDOWLANY_1.3_Tom_III_Projekt_Architektoniczno-Budowlany_Branza_elektryczna (PDF, 10.1 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_1._PROJEKT_BUDOWLANY_1.4_PROJEKT_ZAMIENNY_KONSTRUKCJI_DROGI_do_PROJEKTU_BUDOWLANEGO (PDF, 1001.8 KiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_2._PROJEKT_WYKONAWCZY_-_branza__drogowa (PDF, 8.2 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_3._PROJEKT_WYKONAWCZY_-_branza_elektryczna (PDF, 12.3 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_4._Projekt_Stalej_Organizacji_Ruchu_Matki-Wilimowo (PDF, 4.6 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_5._OPINIA_GEOTECHNICZNA_-_marzec_2018 (PDF, 7 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_6._OPINIA_GEOTECHNICZNA_-_czerwiec_2019 (PDF, 86.8 MiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_7._PRZEDMIAR_ROBOT (PDF, 400.4 KiB)
  • SIWZ_CZESC_II_-_8._DECYZJA_ZRID. (PDF, 1.4 MiB)
  • SIWZ_CZESC_III_-_1._SPECYFIKACJE_TECHNICZNE_DO_PROJEKTU_ZAMIENNEGO_KONSTRUKCJI_DROGI_-_branza_drogowa (PDF, 1.2 MiB)
  • SIWZ_CZESC_III_-_2._SPECYFIKACJE_TECHNICZNE_WYKONANIA_I_ODBIORU_ROBOT_BUDOWLANYCH_-_branza_elektryczna (PDF, 853.5 KiB)
  • OGLOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (PDF, 575.2 KiB)
  • Wyjaśnienie Nr 1 treści SIWZ (PDF, 1.8 MiB)
  • Komunikat (PDF, 450.4 KiB)
  • Wyjaśneinie nr 2 (PDF, 853.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 425.4 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1 MiB)
Lp 4
Data ogłoszenia
2019-11-25
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-03 12:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY JONKOWO
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU - oświetlenie (PDF, 1.8 MiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 31.4 KiB)
  • SIWZ - CZESC I INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (DOC, 372.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC I INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (PDF, 2.2 MiB)
  • SIWZ - CZESC II WYKAZ PUNKTOW POBORU ENERGII ELEKTRYCZNEJ (XLSX, 37.7 KiB)
  • SIWZ - CZESC III WZOR UMOWY (DOC, 220.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC III WZOR UMOWY (PDF, 1 MiB)
  • SIWZ - CZESC IV WZOR FORMULARZA OFERTOWEGO (DOC, 79.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC V ZALACZNIKI-FORMULARZE (DOC, 61 KiB)
  • Zmiana nr1 treści SIWZ (PDF, 396.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 296.6 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty - oświetlenie (PDF, 767.4 KiB)
Lp 5
Data ogłoszenia
2019-11-25
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-03 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB OBIEKTÓW GMINY JONKOWO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU (PDF, 1.3 MiB)
  • OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU (DOCX, 35.1 KiB)
  • SIWZ - CZESC I INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (DOC, 376.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC I INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (PDF, 2.8 MiB)
  • SIWZ - CZESC II WYKAZ PUNKTÓW POBORU ENERGII ELEKTRYCZNEJ (XLSX, 46.9 KiB)
  • SIWZ - CZESC III WZOR UMOWY (DOC, 386.5 KiB)
  • SIWZ - CZESC III WZOR UMOWY (PDF, 1.7 MiB)
  • SIWZ - CZESC IV WZOR FORMULARZA OFERTOWEGO (DOC, 79 KiB)
  • SIWZ - CZESC V ZALACZNIKI-FORMULARZE (DOC, 61 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 265.6 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty - obiekty (PDF, 751 KiB)
Lp 6
Data ogłoszenia
2019-10-19
Termin składania ofert / wniosków
2019-11-20 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY JONKOWO
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 282.8 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 5.4 MiB)
  • SIWZ - dok w formie edytowalnej (DOC, 503 KiB)
  • Załącznik nr 2.1.1 do SIWZ (XLSX, 33.1 KiB)
  • Załącznik nr 2.2.1 do SIWZ (XLSX, 47.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 –JEDZ (DOC, 184.5 KiB)
  • Załącznik nr 9.1 do SIWZ (XLSX, 33.1 KiB)
  • Załącznik nr 9.2 do SIWZ (XLSX, 42.1 KiB)
  • plik klucza publicznego (ASC) (ASC, 700 B)
  • Identyfikator postepowania (DOC, 23.5 KiB)
  • Wyjaśnienie Nr 1 treści SIWZ (PDF, 1002.8 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 406 KiB)
Lp 7
Data ogłoszenia
2019-10-09
Termin składania ofert / wniosków
2019-10-18 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYMIANA MODUŁÓW ULTRAFILTRACYJNYCH W OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW MBR W JONKOWIE
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU (PDF, 1.4 MiB)
  • SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMOWIENIA (PDF, 8.9 MiB)
  • SIWZ Zalacznik Nr 2 Formularz Oferty (DOC, 75 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie dotyczace przeslanek wykluczenia z postepowania (DOCX, 22.1 KiB)
  • 5_SIWZ Zalacznik nr 4 - Oswiadczenie dotyczace spelniania warunkow udzialu w postepowaniu (DOCX, 22.4 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 5 - Oswiadczenie dot. przynalezności do tej samej grupy kapitalowej (DOC, 37 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw i usług (DOCX, 23 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 7 - Wykaz osob (DOCX, 52.4 KiB)
  • SIWZ Zalacznik Nr 8 - Zobowiazanie podmiotu – wzor (DOCX, 34.5 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 (PDF, 1.5 MiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - w dniu 18.10.2019 r. (PDF, 289.4 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 763.4 KiB)
Lp 8
Data ogłoszenia
2019-09-06
Termin składania ofert / wniosków
2019-09-18 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYMIANA MODUŁÓW ULTRAFILTRACYJNYCH W OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW MBR W JONKOWIE
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMOWIENIA (PDF, 10.1 MiB)
  • SIWZ Zalacznik Nr 2 Formularz Oferty (DOC, 75.5 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie dotyczace przeslanek wykluczenia z postepowania (DOCX, 23.6 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 4 - Oswiadczenie dotyczace spelniania warunkow udzialu w postepowaniu (DOCX, 22.3 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 5 - Oswiadczenie dot. przynalezności do tej samej grupy kapitalowej (DOC, 37 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw i usług (DOCX, 22.6 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 7 - Wykaz osob (DOCX, 52.2 KiB)
  • SIWZ Zalacznik Nr 8 - Zobowiazanie podmiotu – wzor (DOCX, 32.8 KiB)
  • Wyjasnienie nr 1 tresci siwz (PDF, 465.1 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - w dniu 18.09.2019 (PDF, 253.2 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 393.2 KiB)
Lp 9
Data ogłoszenia
2019-05-31
Termin składania ofert / wniosków
2019-06-13 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do realizacji e-Usług wraz z usługą wdrożenia, integracji i szkolenia
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (PDF, 18.6 MiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 1 - Formularz ofertowy (DOCX, 76.4 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 2 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zaówienia (PDF, 919.5 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 3 - Oswiadczenie dotyczace przeslanek wykluczenia z postepowania (DOCX, 21.5 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 4 - Oswiadczenie dotyczace spelniania warunkow udzialu w postepowaniu (DOCX, 21.8 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 5 - Oswiadczenie dot. przynalezności do tej samej grupy kapitalowej (DOC, 36.5 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 6 - Wykaz usług (DOCX, 45.3 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 7 - Wykaz osob (DOCX, 79.9 KiB)
  • SIWZ Zalacznik nr 8 - Wzór umowy (PDF, 1.2 MiB)
  • Wyjaśnienie Nr 1 treści SIWZ (PDF, 999.1 KiB)
  • Wyjaśnienie Nr 2 treści SIWZ (PDF, 791.5 KiB)
  • Zawiadomienie o przedłużeniu składania ofert (PDF, 328.6 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 3 treści SIWZ (PDF, 333.3 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - w dniu 13.06.2019 (PDF, 316.1 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty (PDF, 783.7 KiB)
Lp 10
Data ogłoszenia
2019-04-09
Termin składania ofert / wniosków
2019-04-24 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ZAKUP NISKOEMISYJNEGO TABORU AUTOBUSOWEGO
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 1.6 MiB)
  • 1. SIWZ CZESC I - INSTRUKCJE DLA WYKONAWCOW (PDF, 17.1 MiB)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 1 - Identyfikator postepowania i klucz publiczny (DOCX, 702.3 KiB)
  • Klucz publiczny (ASC, 700 B)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 2 - Standardowy Formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamowienia (JEDZ) (DOC, 206 KiB)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 3 - Oswiadczenie dot przynaleznosci do tej samej grupy kapitalowej (DOCX, 703.5 KiB)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 4 - Zobowiazanie podmiotu trzeciego (DOCX, 705 KiB)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 5 - Wykaz dostaw (DOCX, 705.1 KiB)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 6 - Oswiadczenie o braku zakazu ubiegania sie o zamowienia publiczne (DOCX, 703.7 KiB)
  • SIWZ CZESC I - Zalacznik Nr 7 - Oswiadczenie dot zalegania z uiszczaniem podatkow oplat i skladek na ubezpieczenia spoleczne (DOCX, 703.5 KiB)
  • SIWZ CZESC II - SZCZEGOLOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA (PDF, 4.2 MiB)
  • SIWZ CZESC III - WZOR UMOWY (PDF, 5.2 MiB)
  • SIWZ CZESC IV - WZOR FORMULARZA OFERTOWEGO (DOCX, 741.3 KiB)
  • Wyjasnienie Nr 1 tresci SIWZ (PDF, 1.3 MiB)
  • Wyjasnienie Nr 2 tresci SIWZ (PDF, 1.7 MiB)
  • Wyjaśnienie nr 3 treści SIWZ (PDF, 506.6 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - w dniu 24.04.2019 (PDF, 356.7 KiB)
  • Informacja o wyborze oferty - BIP (PDF, 835.6 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji