ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ W 2017 r. Drukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ W 2017 r.

Szczegóły informacji

DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ W 2017 r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 350138 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-12-01 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-12-01 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo pok. nr 16 (piętro).

Ogłoszono dnia: 2016-11-23 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- dostawy
Przedmiot zamówienia:
DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ W 2017 r.

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 350138 - 2016
 data zamieszczenia: 23.11.2016 r.
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
I.          ZAMAWIAJĄCY:
1) NAZWA I ADRES:   GMINA JONKOWO
ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo
woj. warmińsko-mazurskie,
REGON: 510743166     NIP: 739-385-11-11
tel. 89 512 92 32, faks 89 512 92 32, 89 512 92 37,
                                            strona internetowa: www.jonkowo.pl
 
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
II.        TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.       ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ JEST DOSTĘPNA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
·        http://www.bip.jonkowo.pl  zakładka: zamówienia publiczne
 
IV.     OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31 grudnia 2017 r., na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla odbiorców końcowych energii:
  1. Zamawiającego - Gminy  Jonkowo 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2,  REGON: 510743166, NIP: 7393851111 oraz
  2. następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo:
  1. Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo,
  2. Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo,
  3. Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo,
  4. Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11 – 042 Jonkowo,
  5. Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo,
  6. Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11 – 042 Jonkowo,
  7. Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
    1. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego i podległych  jednostek organizacyjnych wynosi: 1 413 837 kWh, w tym:
  1. oświetlenie uliczne:
    • strefa dzienna –  146 442  kWh,
    • strefa nocna – 243 974  kWh.
  2. oświetlenia budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych - strefa całodobowa – 1 023 421 kWh.
 
V.      INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI LUB WYMOGU ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w opisie przedmiotu zamówienia sposób wykonania zamówienia.
 
VI.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia:
od dnia zawarcia umowy  do dnia 31.12.2017 r.,
w tym dostawy energii elektrycznej od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31.12.2017 r.
.
  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA:
  1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
  2. Warunki udziału w postępowaniu:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną (ważną) koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm).
 
  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:
1. Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
  • oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
[Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie  w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
 
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiajacego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów w tym zakresie.
3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów w tym zakresie.
 
4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów w tym zakresie.
5. INNE DOKUMENTY:
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.jonkowo.pl zakładka: zamówienia publiczne informacji (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach].
 
IX.     INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
X.       KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Każda nie podlegająca odrzuceniu oferta zostanie oceniona pod względem kryterium:               
  • cena (cena ofertowa brutto) – znaczenie kryterium – 100 (%),
 
XI.     TERMIN SKŁADANIA OFERT, ADRES, NA KTÓRY OFERTY MUSZĄ ZOSTAĆ WYSŁANE, ORAZ JĘZYK LUB JĘZYKI, W JAKICH MUSZĄ ONE BYĆ SPORZĄDZONE:
  1. Termin składania ofert: do godz. 1000 dnia 01.12.2016 r.,
  2. adres wysłania /złożenia/ oferty:
  • ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo [sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo - pok. nr 16 (I piętro)]
  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
 
XII.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
  1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII.   INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
­  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XIV.   INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
­  Zamówienie nie obejmuje dynamicznego systemu zakupów.
XV.      INFORMACJĘ O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJ-SZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
­  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez aukcję elektroniczną.
XVI.   INFORMACJĘ O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 I 7 LUB ART. 134 UST. 6 PKT 3, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ
­  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-23 19:11:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-23 19:18:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-02 17:45:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4289 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony