ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEKDrukuj informację Zamówienie publiczne: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK

Szczegóły informacji

ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 301427 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-09-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-09-02 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo pok. nr 16 (piętro)

Ogłoszono dnia: 2016-08-17 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA ŻŁOBEK
 
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 301427 - 2016
 data zamieszczenia: 17.08.2016 r.
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
I.         ZAMAWIAJĄCY:
1) NAZWA I ADRES:    GMINA JONKOWO
ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo
woj. warmińsko-mazurskie,
REGON: 510743166     NIP: 739-385-11-11
tel. 89 512 92 32, faks 89 512 92 32, 89 512 92 37,
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
II.       TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.      ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ JEST DOSTĘPNA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
·        http://www.bip.jonkowo.pl
 
IV.     OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby żłobka publicznego wraz z remontem dachu w budynku biurowo-świetlicowym Warkały 18, na dz. nr 207/2 obrębu Warkały, gm. Jonkowo.
2. Ogólna charakterystyka obiektu:
   Dane ogólne:        –  kubatura budynku: 1820,83 m3,
  –  powierzchnia zabudowy budynku: 257,36m2,
  –  powierzchnia dachu: 452,9 m2
   –  powierzchnia użytkowa istniejącego żłobka: 97,23 m2,
  –  powierzchnia użytkowa żłobka po przebudowie: 141,86 m2.
3. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Warkały 18, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
4. Zakres zamówienia:
  1. Przystosowanie pomieszczeń na żłobek:
  • adaptacja pomieszczeń na salę przeznaczoną do zabawy i spożywania posiłków (sala zajęć) – o łącznej pow. 28,06 m2,
  • likwidacja ścianek działowych między dwoma pomieszczeniami – utworzenie pomieszczenia przeznaczonego na odpoczynek dla dzieci – o pow. 19,90 m2.
  • modernizacja łazienek: wymiana umywalki z baterią 1 kpl., montaż ustępu ze spłuczką – 1 kpl., montaż zlewu do mycia nocników z baterią 1 kpl.,
  • wykucie otworu i montaż okna podawczego z kuchni do sali zajęć  –  1 szt.,
  • poszerzenie otworu w korytarzu istniejącego żłobka,
  • montaż instalacji elektrycznej z osprzętem,
  • wymiana stolarki okiennej drewnianej na PVC, na wzór istniejącej z wymianą podokienników i parapetów – 4 kpl.,
  • wymiana stolarki drzwiowej  – 3 szt.,
  1. Remont dachu
  • wymiana pokrycia dachu na nową dachówkę ceramiczną typu „holenderka” – 452,9 m2
  •  wymiana części elementów więźby dachowej – 50 m2,
  • wymiana ołacenia dachu – 452,9 m2,
  • wymiana desek okapowych i wiatrownic – 107,94 mb,
  • izolacja dachu papą – 452,9 m2,
  • wymiana rynien – 53,4 mb,
  • wymiana rur spustowych – 14,2 mb,
  • remont kominów ponad dachem – 17,3 m2,
  • wymiana obróbek blacharskich – 6,6 m2, 
  • montaż stopni kominiarskich - 20 mb oraz barier śniegowych - 53,4 mb,
  • wykonanie kompletnej instalacji odgromowej.
5. Zakres zamówienia określony w ust. 4 obejmuje również: 
  1. wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót.
  2. inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia.
  3. po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp.
7. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych).
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
 
V.      INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI LUB WYMOGU ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w opisie przedmiotu zamówienia sposób wykonania zamówienia.
 
VI.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia – 60 dni od dnia zawarcia umowy.
 
  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA:
  1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu i środków dowodowych dotyczych:
  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
  3. zdolności technicznej lub zawodowej.
  1. Podstawy wykluczenia z postępowania:
    • podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie 24 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
 
  1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:
  1. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.; Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą.
  2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 
Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.jonkowo.pl zakładka: zamówienia publiczne informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach].
 
IX.     INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
  • Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
X.       KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Każda oferta zostanie oceniona pod względem kryterium:
  1. cena (całkowita cena ryczałtowa brutto) – znaczenie kryterium – 60 (%),
  2. termin wykonania zamówienia – znaczenie kryterium – 30 (%)
  3. okres gwarancji  – znaczenie kryterium – 10 (%).
 
XI.     TERMIN SKŁADANIA OFERT, ADRES, NA KTÓRY OFERTY MUSZĄ ZOSTAĆ WYSŁANE, ORAZ JĘZYK LUB JĘZYKI, W JAKICH MUSZĄ ONE BYĆ SPORZĄDZONE:
  1. Termin składania ofert: do godz. 1000 dnia 02.09.2016 r.
  2. adres wysłania /złożenia/ oferty:
  • Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo sekretariat - pok. nr 16 (I piętro)
  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
 
XII.   TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ;
  1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
XIII.  INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ:
­  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
 
XIV.   INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
­  Zamówienie nie obejmuje dynamicznego systemu zakupów.
XV.      INFORMACJĘ O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJ-SZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
­  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez aukcję elektroniczną.
XVI.   INFORMACJĘ O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 I 7 LUB ART. 134 UST. 6 PKT 3, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE TAKICH ZAMÓWIEŃ
­  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-18 08:10:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-18 08:18:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-15 12:30:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5096 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony