ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE Drukuj informację Zamówienie publiczne: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE

Szczegóły informacji

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 74182 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-18 10:20:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo pok. nr 16 (piętro).

Ogłoszono dnia: 2016-04-01 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W JONKOWIE
 
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 74182 - 2016
 data zamieszczenia: 01.04.2016
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w Jonkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących dróg gminnych wewnętrznych:
  1. drogi gminnej, wewnętrznej na działce nr 31/42 w Jonkowie  (na Pl. 650-Lecia Jonkowa),
  2. drogi gminnej, wewnętrznej wraz z przebudową chodnika na działce nr 138/1 – ul. Spacerowa w Jonkowie.
2. Zakres zamówienia:
1)   Przebudowa drogi na dz. 31/42 znajdującej się na Pl. 650-Lecia Jonkowa obejmuje:
  • wykonanie robót przygotowawczych – w tym robót pomiarowych,
  • wykonanie robót rozbiórkowych – w tym: rozbiórki i wywozu starych krawężników betonowych,
  • wykonanie robót ziemnych – w tym: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża,
  • ustawienie nowych krawężników drogowych prostych 100x30x15 cm – 178 m,
  • wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na jezdni.
  • wykonanie robót towarzyszących – w tym: regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej - szt. 1.
  • opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
 
2)   Przebudowa drogi o powierzchni 766 m2 oraz wykonanie chodnika z prostokątnej kostki betonowej gr. 8 cm – 340 m2  na działce Nr 138/1 obejmuje:
  • wykonanie robót przygotowawczych – w tym robót pomiarowych.
  • wykonanie robót ziemnych – w tym: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika, oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża.
  • ustawienie nowych obrzeży betonowych 100x30x8 cm, krawężników drogowych prostych 100x30x15 cm (165 m) i krawężników wjazdowych 100x22x15 cm (30,0 m).
  • wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na jezdni,
  • wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na chodniku,
  • roboty odwodnieniowe,
  • wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni na zjazdach indywidualnych przechodzących przez chodnik,
  • wykonanie robót towarzyszących – w tym: regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej szt. 5, plantowanie i obsianie trawą terenu przylegającego do obszaru inwestycji.
  • opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
[Zamówienie nie obejmuje robót rozbiórkowych – zdjęcia płyt drogowych, krawężników, obrzeży oraz chodnika. Roboty rozbiórkowe wykona Zamawiający we własnym zakresie, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
3. Zakres zamówienia określony w ust. 3 obejmuje również: 
  1. wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót.
  2. pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf.
  3. inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia.
  4. po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych).
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu technicznego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 290.).
8. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie część/części (zakresu) zamówienia, której/których wykonanie powierzy podwykonawcy/com.
9. Rękojmia i gwarancja:
  1. Zamawiający wymaga, by gwarancja liczona od dnia protokolarnego pozytywnego ostatecznego odbioru robót wynosiła: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.
  2. Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
  3. Wymagania dotyczące gwarancji:
    1. Wykonawca obejmie gwarancją przedmiot zamówienia przez okres min. 36 miesięcy licząc od daty pozytywnego ostatecznego odbioru całości zamówienia.
    2. reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia.
    3. wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z dokumentami składanymi przy odbiorze końcowym. Treść wymaganego dokumentu gwarancyjnego zgodnie ze wzorem - Załącznik Nr 1a Instrukcji dla Wykonawców.
10. Wynagrodzenie Wykonawcy:
  1. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany.
  2. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym zadania przez przedstawicieli Zamawiającego.
  3. Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 143c ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, biorącym udział w realizacji zamówienia lub złożenie pisemnego oświadczenia, że przy realizacji zamówienia Wykonawca nie zawierał żadnych umów z podwykonawcami.
  4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktury.
  5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych - wypłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie w PLN.
  6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  7. Sposób rozliczenia i zapłaty za realizację zamówienia, określone zostały w Załączniku nr 1 Instrukcji dla Wykonawców – „Wzorze umowy” w sprawie zamówienia publicznego.
II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7,
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-01 20:23:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-01 20:43:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-06 14:19:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4228 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony