ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WARKAŁY - ETAP IIIDrukuj informację Zamówienie publiczne: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WARKAŁY - ETAP III

Szczegóły informacji

BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WARKAŁY - ETAP III

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 65392-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-08 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-04-08 10:20:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo pok. nr 16 (piętro).

Ogłoszono dnia: 2016-03-23 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ
W MIEJSCOWOŚCI WARKAŁY - ETAP III
 
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 65392 - 2016
 data zamieszczenia: 23.03.2016
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WARKAŁY - ETAP III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
1.   Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: od istn. studni S210 do S223; od istn. studni S213 do S 229; od istn. studni S75 do S164; od istn. studni S S182 do S189, w miejscowości Warkały, stanowiąca III etap realizacji inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Giedajty i Warkały. Zamówienie obejmuje roboty ziemne oraz montażowe sanitarne.
2.   Miejsce realizacji zamówienia: działki nr geod: 81/21, 115, 151, 150/26, 150/21, 150/20, 150/7, 150/12, 137, 91/56, 149/4, 149/3, 107/3, 107/4, 145/1, 144/1, 144/3, 108/8 w obrębie Warkały, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
3.  Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie:
  1. odcinków kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U Ø 200x5,9 klasy SN8 lita, gładka, o łącznej długości - 1 335 mb, w tym odcinki:
  • od istn. studni S210 do S223                    - 385,5 m
  • od istn. studni S213 do S 229                   -   60,0 m
  • od istn. studni S75 do S164                      - 635,5 m
  • od istn. studni S182 do S189                    - 244,0 m
  1. studni:
    • z kręgów betonowych DN 1200 - 34 szt.
    • tworzyw sztucznych PVC DN 1000 - 8 szt.,
  2. 4 przewiertów rurą stalową DN 323,9 x 8,0 pod drogą wojewódzką o łącznej długości – 67,5 mb.
 
  • projektu budowlanego i specyfikacji technicznej - ogranicza się wyłącznie do określonego III etapu zadania.]
4.  W zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 3 wchodzi również:
1)   wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy.
2)   zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11),
3)   pełna obsługa geodezyjna robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej - 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf.
4)   uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego.
5)   inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia.
6)   po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
5.  Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). Zamawiający wymaga zastosowania w całym zadaniu rur kanalizacyjnych jednego producenta.
6.  Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7.  Przedmiot zamówienia będzie realizowany według Harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i przedstawionego do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, przed jej podpisaniem.
8.  Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor.
9.  Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, ustaleń Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 290.).
10.   Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie część/części (zakresu) zamówienia, której/których wykonanie powierzy podwykonawcy/com.
11.   Rękojmia i gwarancja:
1)  Zamawiający wymaga, by gwarancja liczona od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót wynosiła: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty.
2)  Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
3)  Wymagania dotyczące gwarancji:
a) Wykonawca obejmie gwarancją przedmiot zamówienia przez okres min. 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego całości zamówienia.
b) reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia.
c) wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z dokumentami składanymi przy odbiorze końcowym. Treść wymaganego dokumentu gwarancyjnego zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik Nr 1a do Części I SIWZ.
12.   Wynagrodzenie Wykonawcy:
1)  Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany.
2)  Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym całości zadania.
3)  Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za odebrane roboty budowlane będzie przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, o których mowa w art. 143c ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, biorącym udział w realizacji odebranych robót budowlanych lub złożenie pisemnego oświadczenia, że przy realizacji zamówienia Wykonawca nie zawierał żadnych umów z podwykonawcami.
4)  Wykonawca zobowiązany będzie również sporządzić i złożyć wraz z fakturą uproszczony kosztorys powykonawczy dla wykonanego zadania. Stanie się on załącznikiem odpowiednio do wniosku o przyznanie pomocy ze środków finansowych z budżetu Unii Europejskiej, o którą zamierza ubiegać się Zamawiający lub wniosku o płatność w przypadku uzyskania takiej pomocy przed zakończeniem realizacji przedmiotowej inwestycji.
5)  Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktury.
6)  Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych - wypłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie w PLN.
7)  Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8)  Sposób rozliczenia i zapłaty za realizację zamówienia, określony został w Załączniku nr 1 Części I SIWZ - wzorze umowy o roboty budowlane.
II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-23 10:15:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-23 10:33:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-04 07:08:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4830 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony