Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s obsługi Rady Gminy

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s obsługi Rady Gminy

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 10:21:16 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Podinspektor d/s. obsługi Rady Gminy
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Edyta Schlegel
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 23
Telefon kontaktowy: 89 670 69 19
e-mail: 
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00, wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piątek 7-14
 
Lista Spraw:
 
ZAKRES CZYNNOŚCI REFERENTA DS. OBSŁUGI RADY GMINY
Pełniący funkcję: Edyta Schlegel
 
  1. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
  • prowadzenie biura Rady, w tym zapewnienie obsługi administracyjnej, załatwianie wszelkich spraw kancelaryjno-technicznych związanych z obsługą Rady oraz jednostek pomocniczych Gminy,
  • prowadzenie sekretariatu Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady,
  • podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
  • protokołowanie obrad sesji Rady Gminy,
  • protokołowanie obrad komisji Rady Gminy,
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
  • prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez Radnych, przekazywanie wniosków zapytań i interpelacji Wójtowi, odpowiednim stanowiskom pracy Urzędu i kierownikom jednostek organizacyjnych,
  • opracowywanie oraz przechowywanie materiałów z obrad, uchwał, wniosków, opinii oraz przekazywanie organom nadzoru (w tym RIO i wojewodzie), pracownikom Urzędu Gminy lub innym jednostkom,
  • konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej,
  • nadzorowanie ogłaszania uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przekazywanie ich do publikacji w dzienniku urzędowym,
  • przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów,
  • czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
  • przygotowywanie materiałów do obrad  Rady Gminy  posiedzeń komisji,
  • wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady,
  • przekazywanie – za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu – korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
  • planowanie i rozliczanie wydatków związanych z obsługą Rady, w tym przygotowywanie informacji do wypłat diet za posiedzenia,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy,
  • współpraca z sołectwami,
  • organizowanie szkoleń dla Radnych i Sołtysów,
  • sporządzenie i przygotowywanie umów na dzierżawę gruntów stanowiących własność Gminy Jonkowo, uchwały w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami, prowadzenie bieżącej ewidencji dzierżaw w programie PUMA moduł NIERUCHOMOŚCI,
  • prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych i budynków komunalnych: analizowanie potrzeb mieszkaniowych i podejmowanie działań zmierzających do ich zaspokojenia, zawieranie umów na wynajem lokali i pomieszczeń gospodarczych, naliczanie czynszu najmu, rozwiązywanie umów najmu, wynajmowanie pomieszczeń gospodarczych na cele socjalne, stwierdzanie uprawnień do najmu lokali po śmierci dotychczasowego najemcy,
  • przekwaterowanie do innego lokalu mieszkalnego osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu,
  • opracowanie projektu list przydziału mieszkań i ich realizowanie,
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji zasobów lokalowych,
  • prowadzenie egzekucji administracyjnej (eksmisja) w sprawach lokalowych oraz usuwanie skutków samowoli lokalowej.
 



 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maja Mindak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-15 10:11:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-15 10:21:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-13 10:02:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4336 raz(y)