ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Inspektor ds. budżetu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-07-20 14:02:51 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Jonkowo, 19.07.2017r.
 
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Jonkowo poszukuje kandydata na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością inspektora ds. budżetu - Pełny etat.
I. Zakres wykonywanych zadań:  
1. Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:
- sprawozdawczość: 
- Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP
- uzgadnianie sald (konta zespołu „2”),
- uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,
- uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,
- rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,
- przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.
2. Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module „opłaty różne”.
3. Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani.                                                                            
4. Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY                                                                                                                  
5. Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20 i koniec każdego miesiąca.
6. Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.
7. Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń
8. Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.
9. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych (SG-01), w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.
Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
II. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy:
1.      wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
2.      staż pracy- minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowej/księgowego,
3.      nieposzlakowana opinia,
4.      obywatelstwo polskie,
5.      pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6.      kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
8.      umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
III. Wymagane dokumenty:
1.      życiorys (CV),
2.      list motywacyjny,
3.      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4.      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
5.      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6.      oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
7.      oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
IV. Miejsce i termin składania ofert
Wymagane dokumenty  należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego, w  sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Jonkowie) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na zastępstwo za inspektora  ds. budżetu” w terminie do 04.08.2017r. do godziny 1400 .
 
 
« powrót do poprzedniej strony