ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s Kadr

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 10:22:55 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Monika Biskupska w zastępstwie: Izabela Tyszer
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 22
Telefon kontaktowy: 89 670 69 25
e-mail:  ,
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
Zadania i czynności wykonywane przez pracownika dotyczące Kadr (Urząd Gminy Jonkowo, SP Jonkowo, SP Wrzesina, SP Nowe Kawkowo, Przedszkole, Żłobek):
  1. prowadzenie akt osobowych,
  2. ustalanie wynagrodzenia za: pracę, stażu pracy, nagród jubileuszowych, podwyżek płacy,
  3. wydawanie świadectw pracy, sporządzanie umów o pracę,
  4. sporządzanie sprawozdań: Z-02, Z-03, Z-05, Z-06, Z-14,
  5. współpraca z dyrektorami szkół
    1. sprawy pracownicze:
    2. prowadzenie ewidencji pracowników,
    3. terminowość przeprowadzania badań okresowych,
    4. szkolenia bhp,
    5. ewidencja urlopów pracowniczych,
    6. ewidencja czasu pracy pracowników Urzędu Gminy,
    7. ewidencja zwolnień lekarskich,
    8. prowadzenie spraw emerytalno-rentowych RP-7,
    9. pomoc w kompletowaniu wniosków dla pracowników,
    10. złożenie wniosku w ZUS-się,
  6. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
  7. dokonywanie zgłoszeń pracowników do ubezpieczeń ZUA, ZZA,
  8. dokonywanie wyrejestrowania pracownika z ubezpieczenia ZWUA,
  9. dokonywanie zgłoszeń członków rodziny pracowników ZCNA,
  10. dokonywanie zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze,
  11. sporządzanie umów zleceń i umowy o dzieło,
  12. sporządzanie wniosku o roboty publiczne, staż,
Płac Gimnazjum w Jonkowie
  1. sporządzanie list płac dla pracowników Gimnazjum,
  2. dokonywanie przelewów naliczonych wynagrodzeń dla pracowników Gimnazjum,
  3. rozliczenie z ZUS:
    1. sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS DRA, RCA, RZA,
  4. rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich oraz sporządzanie dokumentów do ZUS Z-3,
  5. sporządzanie rocznych informacji do ZUS odnośnie zatrudnienia celem ustalenia składki wypadkowej,
  6. wystawianie zaświadczeń potwierdzających ubezpieczenie ZUS RMUA,
  7. rozliczenia z Urzędem Skarbowym:
    1. przekazywanie miesięcznych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych za pracowników,
    2. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT 11, PIT 40, PIT 4R i PIT 8AR,
  8. dokonywanie i przekazywanie potrąceń od naliczonych wynagrodzeń z tytułu: ZFŚS, ZNP, Solidarność, Komornik, Generali i inne,
  9. wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
  10. sporządzanie sprawozdań do GUS odnośnie rozliczeń z tytułu wynagrodzeń,
  11. sporządzanie tabel do SIO odnośnie wynagrodzeń pracowników oświaty,
  12. sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez JST (Gimnazjum),
  13. kompletowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących płac,
« powrót do poprzedniej strony