ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie nr 47 /2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 28.03.2024 roku w sprawie ogłoszenia I Otwartego Konkursu Ofert na realizację zadań publicznych Gminy Jonkowo z zakresu działalności pożytku publicznego w 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie nr 47 /2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 28.03.2024 roku
w sprawie ogłoszenia I Otwartego Konkursu Ofert na realizację zadań publicznych Gminy Jonkowo z zakresu działalności pożytku publicznego w 2024 roku

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), art. 11 ust.2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571) oraz Uchwały Nr LXXV/648/2024 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 lutego 2024 roku w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - zarządzam co następuje:

§1

Ogłaszam I Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadań publicznych z zakresu działalności pożytku publicznego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571), działające na terenie Gminy Jonkowo w roku 2024 w następujących priorytetowych obszarach współpracy:
PRIORYTET 1: Działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa
narodowego
PRIORYTET 2: Działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej
i sportu wśród mieszkańców Gminy
PRIORYTET 3: Działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego
PRIORYTET 4: Działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania

§2

Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji zadań publicznych Gminy Jonkowo w 2024 roku zawiera Ogłoszenie o I Otwartym Konkursie Ofert, stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§3

Komisja Konkursowa zostanie powołana w drodze odrębnego Zarządzenia, celem opiniowania złożonych ofert i przedłożenie Wójtowi swojej opinii w ramach ogłoszenia I Otwartego Konkursu Ofert na realizację zadań publicznych Gminy Jonkowo z zakresu działalności pożytku publicznego w 2024 roku.

§4

Ostatecznego wyboru ofert dokona Wójt Gminy Jonkowo.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 47/2024
z dnia 28.03.2024 r.

WÓJT GMINY JONKOWO

działając na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571) oraz Uchwały Nr LXXV/648/2024 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 lutego 2024 roku zarządzam co następuje:

OGŁASZAM I OTWARTY KONKURS OFERT

na realizację zadań publicznych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające na terenie Gminy Jonkowo w 2024 roku, w następujących priorytetowych obszarach współpracy:
PRIORYTET 1: Działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
PRIORYTET 2: Działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców Gminy
PRIORYTET 3: Działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego
PRIORYTET 4: Działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania

Otwarty konkurs ofert na realizację zadań Gminy Jonkowo w 2024 roku w sferze zadań publicznych, obejmujących działalność pożytku publicznego, odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571) zwanej dalej "ustawą", z wyłączeniem sposobu, o którym mowa w art. 16a ustawy.

I. Rodzaj zadań publicznych, tytuły i opisy zadań publicznych. Termin realizacji zadań publicznych. Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadań publicznych. Informacja o dotacjach przekazanych na realizację przedmiotowych zadań publicznych w latach 2021-2023.

Terminy realizacji poszczególnych zadań publicznych powinny się rozpoczynać nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy, a kończyć nie później niż do 10 grudnia 2024 roku. Jako początek terminu realizacji zadań publicznych w 2024 roku należy wpisać na 1 stronie ofert: "w okresie od dnia podpisania umowy" w przypadku, gdy organizacja przewiduje realizacje danego zadania bezpośrednio po rozstrzygnięciu I Otwartego Konkursu Ofert. W pozostałych przypadkach (np. gdy przewidywany początkowy termin realizacji zadania nie będzie tożsamy z dniem podpisania umowy, obejmuje okres późniejszy, krótszy) organizacja wpisuje datę rozpoczęcia izakończenia zadania z zastrzeżeniem, że zadanie powinno się kończyć nie później niż do 10 grudnia 2024 roku. Szczegółowe terminy zostaną określone w umowach, na podstawie ofert złożonych na realizację poszczególnych zadań publicznych. Oferent może nadać własny tytuł zadania, o ile jego nazwa jest merytorycznie związana z charakterem i rodzajem danego zadania publicznego.

PRIORYTET 1: DZIAŁANIA Z ZAKRESU KULTURY, SZTUKI, OCHRONY DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

Zadanie Nr 1:

Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
Tytuł zadania: Realizacja zadań publicznych w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego świadczonych na rzecz mieszkańców Gminy Jonkowo
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1. wspieraniu rozwoju kultury i sztuki oraz twórczości artystycznej,
2. organizowaniu przedsięwzięć artystycznych wzbogacających ofertę Gminy,
3. upowszechnianiu kultury i sztuki,
4. działaniu na rzecz kultury, sztuki oraz wspieraniu zadań z zakresu ochrony dóbr kultur i tradycji,
5. realizacji projektów z zakresu edukacji kulturowej rozwijających świadome
uczestnictwo w kulturze,
6. wspieraniu pracy twórczej artystów profesjonalnych i twórczości amatorskiej,
7. działaniu zapewniającemu zagospodarowanie wolnego czasu dzieci i młodzieży
i dorosłych,
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2024 r: 5.000,00 zł.

PRIORYTET 2: DZIAŁANIA Z ZAKRESU WSPIERANIA I UPOWSZECHNIANIA KUTURY FIZYCZNEJ I SPORTU WŚRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY JONKOWO

Zadanie Nr 2:

Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej wśród mieszkańców Gminy.
Tytuł zadania: Organizacja zajęć sportowych dla mieszkańców Gminy Jonkowo
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:

1. upowszechnianiu różnorodnych form aktywności fizycznej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych,
2. wspieraniu organizacji imprez rekreacyjnych i widowisk sportowych, a także zajęć sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,
3. wspieraniu programów pozwalających na osiągnięcie wysokiego poziomu sportowego dzieci i młodzieży,
4. wspieraniu programów sportowo-rekreacyjnych i bezpiecznego zagospodaro-wania czasu wolnego dzieci i młodzieży,
5. wspieraniu działań mających na celu równomierny rozwój sportu na obszarze Gminy Jonkowo,
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2024 r.: 38.000,00zł

PRIORYTET 3: DZAŁANIA Z ZAKRESU EKOLOGII I OCHRONY ZWIERZĄT ORAZ OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO

Zadanie Nr 3:

Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego
Tytuł zadania: Działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1. wspieraniu edukacji ekologicznej dzieci i młodzieży oraz mieszkańców Gminy,
2. wspieraniu działań edukacyjnych ukazujących korzyści zdrowotne,
3. wspieraniu działań z zakresu edukacji przyrodniczej poprzez wycieczki rowerowe i piesze,
4. warsztaty i zajęcia kulturalne, ekologiczne i etnograficzne,
5. rozpowszechnianiu informacji dotyczących ochrony środowiska i edukacji ekologicznej
6. leczenie i rehabilitacja dzikich ptaków z terenu Gminy.
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2024 r.: 2.000,00zł.

PRIORYTET 4: DZIAŁANIA Z ZAKRESU NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA

Zadanie Nr 4:

Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania
Tytuł zadania: Działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1. wspieraniu kreatywności i innowacyjności poprzez alternatywne formy edukacji,
2. kształtowaniu kompetencji międzykulturowych,
3. organizowaniu czasu wolnego dzieciom w wieku szkolnym między innymi poprzez obozy, biwaki, wycieczki,
4. rozwijaniu zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży oraz popularyzacji
poszczególnych dziedzin wiedzy w czasie wolnym od zajęć szkolnych
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2024 r.: 5.000,00zł.

Informacja o dotacjach przekazanych na realizację przedmiotowych zadań publicznych w latach 2021-2023:
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego" dofinansowano w kwocie 2.500,00zł.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego" dofinansowano w kwocie 5.000,00zł.
W 2023 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego" dofinansowano w kwocie 5000,00 zł.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej" dofinansowano w kwocie 36.000,00zł.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej" dofinansowano w kwocie 34.500,00zł.
W 2023 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej" dofinansowano w kwocie 36.000,00zł.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego" nie dofinansowano.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego" dofinansowano w kwocie 1.000,00 zł.
W 2023 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego" nie dofinansowano.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania patriotycznego" dofinansowano w kwocie 3.000,00zł.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania patriotycznego" dofinansowano w kwocie 2.000,00zł.
W 2023 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania patriotycznego" dofinansowano w kwocie 4000,00zł.

II. Zasady przyznawania dotacji.

1. O dotację mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, realizujące zadania statutowe z zakresu objętego konkursem. Oferent ubiegający się o dotację powinien zrealizować zadanie na rzecz mieszkańców Gminy Jonkowo. Organizacja w zakresie działalności objętej konkursem nie może osiągać dochodów.
2. Jeśli o dotację wnioskuje organizacja pozarządowa, która w roku poprzednim otrzymała środki finansowe na realizację zadania, warunkiem złożenia przez nią oferty jest prawidłowe rozliczenie sprawozdania z wykonanego wcześniej zadania.
3. Podmiot wnioskujący o przyznanie środków publicznych na realizację danego zadania powinien przedstawić ofertę zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, gwarantującą wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy.
4. Podmiot ubiegający się o dotację na realizację danego zadania publicznego ma obowiązek wniesienia wkładu własnego w wysokości co najmniej 10% całkowitego kosztu zadania.
5. Wkład własny może mieć formę wkładu finansowego i/lub niefinansowego.
6. Wkład finansowy stanowi środki finansowe własne organizacji pozarządowej lub pozyskane przez nią ze źródeł innych niż budżet Gminy Jonkowo.
7. Wkład niefinansowy stanowi wniesienie wkładu osobowego – w tym świadczeń wolontariuszy i pracy społecznej członków organizacji pozarządowej.
8. Oferenci składający ofertę na zadanie Nr 2 (działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców Gminy Jonkowo) powinni posiadać kadrę o stosownej wiedzy, kwalifikacjach pedagogicznych, instruktorskich.
9. Oferenci wyłonieni przez Wójta Gminy Jonkowo w trybie postępowania konkursowego otrzymują dotację po zawarciu pisemnej umowy na realizację danego zadania. Umowę podpisują osoby uprawnione do reprezentowania danej organizacji, zgodnie z jej statutem.
10. Uzyskana przez podmiot dotacja na działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców Gminy Jonkowo nie może dotyczyć kosztów pokrycia funkcjonowania stowarzyszenia w zakresie rozgrywek organizowanych przez federację danej dyscypliny sportu, zawodów odbywających się na terenie Gminy Jonkowo.
11. Uzyskana przez podmiot dotacja nie może być wykorzystywana na koszty niezwiązane z realizacją zadania publicznego, w tym m. in.:
a) zadania i zakupy inwestycyjne,
b) zakup gruntów,
c) działalność gospodarczą,
d) pokrycie deficytu działalności organizacji pozarządowej i innych podmiotów,
e) wsteczne finansowane projektów,
f) pokrycie kosztów prowadzenia biura organizacji pozarządowych i innych podmiotów starających się o przyznanie dotacji, w tym także wydatków na wynagrodzenia pracowników, poza zakresem realizacji zadania publicznego,
g) działalność polityczną i religijną.
12.W przypadku, gdy przyznana dotacja będzie niższa niż oczekiwana, beneficjent może zrezygnować z przyjęcia przyznanej dotacji.
13. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
14. Ostateczną decyzję o przyznaniu dotacji na realizację zadania, po zapoznaniu się z opinią Komisji Konkursowej, podejmuje Wójt Gminy Jonkowo.
15. W przypadku, gdy wnioskowana w ofertach kwota dofinansowania przekroczy wysokość środków przeznaczonych na zlecanie realizacji poszczególnych zadań, zastrzega się możliwość zmniejszenia wysokości wnioskowanego dofinansowania, stosownie do posiadanych środków.
16. W przypadku pozytywnej oceny większej liczby ofert na realizacje danego zadania publicznego, dla których kwota wnioskowanej dotacji przekroczy poziom zaplanowanych na zadanie środków finansowych, dopuszcza się możliwość udzielenia dotacji w kwocie mniejszej niż wskazano w ofercie.

III. Termin i warunki realizacji zadania
1. Ofertę konkursową na realizację danego zadania publicznego należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2024 roku. Obowiązujące terminy to:
- data ogłoszenia konkursu: 28.03.2024 r.
- termin naboru wniosków: 18.04.2024 r. do godziny 15.00
- termin dokonania wyboru oferty: najpóźniej do 25 kwietnia 2024 r.
O zachowaniu terminu decyduje data i godzina złożenia oferty.
2. Miejsce złożenia oferty: siedziba Zleceniodawcy – Urząd Gminy Jonkowo – Biuro Podawcze, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo. Ofertę wraz z załącznikami można złożyć osobiście lub przesłać drogą pocztową na adres jw. W przypadku składania ofert za pośrednictwem poczty liczy się data wpływu do Urzędu Gminu w Jonkowie potwierdzona pieczęcią wpływu. Oferta nie złożona we wskazanym terminie lub taka, która wpłynie pocztą po terminie, nie będzie objęta procedurą konkursową.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy wpisać nazwę, adres podmiotu składającego ofertę oraz tytuł zadania publicznego poprzedzonego zapisem: "Oferta na realizację zadania publicznego pn......"
4. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie każda oferta musi być złożona w oddzielnej kopercie.
5. Dwie lub więcej organizacji pozarządowych lud podmioty działające wspólnie mogą złożyć wspólną ofertę.
6. Oferta wspólna wskazuje:
- jakie działania w ramach realizacji zadania publicznego będą wykonywać poszczególne organizacje pozarządowe lub podmioty (umowy zawarte między organizacjami). Organizacje pozarządowe lub podmioty składające ofertę wspólną
ponoszą odpowiedzialność solidarną za zobowiązania, o których mowa w art. 16 ust 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 571).
IV. Oferty
1. Organizacja pozarządowa składa ofertę wraz z załącznikami zgodnie ze Wzorem oferty określonym w Złączniku nr 1 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania zadań (Dz. U z 2018 roku, poz. 2057), stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o I Otwartym Konkursie Ofert.
2. Oferta powinna zawierać w szczególności informacje określone w art. 14 ust. 1 ustawy tj.:
- szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji, tytuł projektu;
- termin i miejsce realizacji zadania publicznego;
- kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego;
- informację o wcześniejszej działalności organizacji pozarządowej lub podmiotów
wymienionych w art. 3 ust. 3 składających ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie publiczne;
- informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających
wykonanie zadania publicznego oraz planowanej wysokości środków finansowych na realizację danego zadania pochodzących z innych źródeł;
3. Do oferty można dołączyć:
a) aktualny Statut lub inny dokument zawierający zakres działalności podmiotu oraz wskazujący organy uprawnione do reprezentacji,
b) pisemne rekomendacje, listy intencyjne, dotyczące dotychczas realizowanych projektów oraz inne załączniki, mogące mieć znaczenie przy ocenie ofert,
c) aktualne pełnomocnictwo zarządu (lub innego organu wykonawczego) dla osób składających ofertę – tylko w przypadku oferty składanej przez oddział terenowy nie posiadający osobowości prawnej.
4. Oferty należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wypełnić maszynowo lub czytelnym pismem ręcznym.
5. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów, osoby reprezentujące podmiot występujący o dotację powinny potwierdzić je za zgodność z oryginałem.
6. Oferta oraz dokumenty będące jej załącznikami dla swej ważności winny być opatrzone datą, pieczęcią oraz podpisem uprawnionych statutowo, bądź upoważnionych w tym celu osób.
7. Oferent składa ofertę w jednym egzemplarzu z kompletem załączników. Oferta stanowi załącznik do umowy.
8. Wszystkie oferty zgłoszone do konkursu wraz z załącznikami pozostają w aktach Urzędu i bez względu na okoliczności, nie będą zwracane oferentowi, ani w trakcie procesu przyznawania dotacji, ani po jego zakończeniu.
9. Złożenie oferty nie jest równoważne z przyznaniem dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokości.

V. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonaniu wyboru ofert
1. Oceny ofert dokonuje Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Jonkowo zgodnie z zasadami zawartymi w Ustawie.
2. Komisji Konkursowej zostaną przedłożone do oceny oferty, które zostały pozytywnie ocenione pod względem formalnym (oferta zgodna z obowiązującym wzorem, prawidłowo wypełniona, złożona przez uprawiony podmiot, podpisana przez uprawnione osoby, zakres zadania mieści się w celach statutowych Oferenta,
wskazano środki finansowe lub pozafinansowe, zawierające wymagane załączniki) przez pracownika wskazanego przez Wójta Gminy Jonkowo.
3. Oferty zawierające błędy formalne podlegają uzupełnieniu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do uzupełnienia oferty.
4. Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne co do wymaganego zestawu dokumentów lub informacji, niezgodne z założeniami priorytetowymi oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Merytoryczne kryterium oceny ofert:
Kryteria oceny ofert
Skala punktów
1. Strona techniczna przygotowanej oferty (łącznie 5 pkt)
- zgodność oferty z celami, tematyką konkursu 0 - 5 pkt

 

2 Ocena projektu ( łącznie 45 pkt)
- atrakcyjność zadania 0 – 15 pkt
- wskazanie potrzeb, które zostaną zaspokojone poprzez realizację projektu 0 – 5 pkt
- okres i intensywność zajęć w ramach prowadzonego zadania 0 – 10 pkt
- liczba uczestników objętych zadaniem:  0-15 pkt.
a) 0 – 10 uczestników – 0 pkt .
b) 11 – 50 uczestników – 5 pkt.
c) 51 – 100 uczestników – 10 pkt.
d) ponad 100 uczestników – 15 pkt.

 

3 Zakładane rezultaty realizacji zadania (łącznie 10 pkt)
- opis rezultatów projektu w odniesieniu do planowanych celów (rezultaty można podzielić na policzalne np. liczba godzin szkoleń odbytych przez określoną liczbę uczestników) oraz na niepoliczalne (zmiany społeczne, zdrowotne uczestników itp.) 0 - 10 pkt

 

4 Kalkulacja kosztów realizacji zadania (łącznie 20 pkt)
- czytelność, klarowność struktury wydatków 0 – 5 pkt
- zasadność przedstawionych we wniosku kosztów 0 – 5 pkt
- planowany udział środków finansowych własnych lub środków finansowych  z innych źródeł 0 – 10 pkt



 

5 Doświadczenie oferenta (łącznie 20 pkt)
- określenie zespołu realizującego zadanie (ilość i doświadczenie osób pracujących przy realizacji zadania) 0 - 10 pkt
- ocena realizacji zadań wnioskodawcy w okresie poprzednim, biorąc pod uwagę w szczególności: rzetelność i terminowość wykonywania zadania oraz sposób rozliczenia dotacji 0 – 10 pkt


Razem 100


6. Aby oferta mogła być dalej rozpatrywana i brać udział w podziale środków finansowych musi osiągnąć minimalny próg 55 punktów (tj. średnią ocenę wyliczoną na podstawie indywidualnej oceny każdego z członków Komisji Konkursowej).
7. Zadaniem Komisji Konkursowej jest zaopiniowanie złożonych ofert w ramach Otwartego Konkursu Ofert na realizację zadań publicznych Gminy Jonkowo z zakresu działalności pożytku publicznego oraz przedłożenie Wójtowi swojej opinii.
8. Konkurs rozstrzyga Wójt Gminy Jonkowo, po zapoznaniu się opinią Komisji Konkursowej. Ogłoszenie w formie zarządzenia Wójta zawierające rozstrzygnięcie konkursu zostanie zamieszczone:
a) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jonkowo www.bip.jonkowo.pl w zakładce aktualności,
b) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Jonkowo,
c) na stronie internetowej Gminy Jonkowo www.jonkowo.pl
9. Decyzję o wyborze oferentów, którym zostanie przyznana dotacja oraz o wysokości dotacji podejmuje Wójt w formie zarządzenia.
VI. Regulacje końcowe.
1. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczenia zadania będzie regulować umowa sporządzona w formie pisemnej pomiędzy Gminą Jonkowo, a oferentem zgodnie ze wzorem umowy określonym w Załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018roku, poz. 2057), gdzie wzór sprawozdania stanowi Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia o I Otwartym Konkursie Ofert.
2. Zadanie może być realizowane wyłącznie przez podmiot będący stroną umowy. Dopuszcza się realizację zadań publicznych na mieniu gminnym.
3. Zadanie winno być zrealizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz z obowiązującymi standardami i przepisami, w zakresie opisanym w ofercie.
4. Podmioty otrzymujące dotację zobowiązane są do dokonywania wydatków ze środków publicznych zgodnie z zasadami: równego traktowania, przejrzystości i jawności.
5. Zadanie winno być realizowane w taki sposób, aby w maksymalnym stopniu docelowymi podmiotami działań byli mieszkańcy Gminy Jonkowo.
6. Ogłaszający unieważni konkurs ofert na realizację zadania publicznego jeżeli: nie złożono żadnej oferty lub żadna ze złożonych ofert nie spełnia wymogów zawartych w Ogłoszeniu. Informacje o unieważnieniu konkursu podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.jonkowo.pl w zakładce aktualności, na stronie internetowej Gminy Jonkowo www.jonkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.
7. Wyłoniony podmiot jest zobowiązany zamieszczać na wszelkich drukach związanych z realizacją zadania (plakatach, zaproszeniach, regulaminach, komunikatach itp.), a także w ogłoszeniach prasowych, reklamach, wykazach sponsorów, na banerach, informacji o tym, iż zadanie jest dofinansowane przez Gminę Jonkowo. Informacje takie winny być również podawane do publicznej wiadomości w czasie realizacji zadania.
8. Podmiot, który otrzyma dotację z budżetu Gminy Jonkowo jest zobowiązany do
wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy.
9. Oferenci zostaną powiadomieni o rozstrzygnięciu Konkursu i jego wyniku na piśmie.
10. Zleceniobiorca jest zobowiązany niezwłocznie po otrzymaniu Zawiadomienia o rozstrzygnięciu I Otwartego Konkursu Oferty, w sytuacji przyznania dotacji w wysokości niższej niż wnioskowana, do dostarczenia niezbędnych dokumentów potrzebnych do podpisania umowy, w tym m.in. zaktualizowany opis poszczególnych działań, kosztorys i harmonogram realizacji zadania podpisany przez osoby upoważnione lub oświadczenie o nieprzyjęciu dotacji.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – wzór oferty
Załącznik Nr 2 – wzór umowy
Załącznik Nr 3 – wzór sprawozdania

Sporządziła:
Anna Cichosz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Cichosz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-28 08:26:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-28 08:29:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-28 08:29:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
505 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 46/2024 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 46/2024
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 26 marca 2024 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie
 
             Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym  (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.)
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie Pani Beaty Michalskiej wyznaczam Panią Joannę Marczewską do zastępstwa dyrektora placówki podczas jego nieobecności tj. 29.03.2024 r. – 02.04.2024 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 12:12:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 12:13:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 12:13:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
515 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE Nr 45 /2024 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE Nr 45 /2024
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 26 marca 2024 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.)
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie Pani Katarzyny Lisowskiej wyznaczam Panią Jolantę Rybę do okresowego zastępstwa dyrektora podczas jego nieobecności tj. od 28 marca 2024 r. do 29 marca 2024 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 12:07:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 12:08:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 12:08:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
452 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 44/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 22 marca 2024 r. w sprawie: powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 44/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 22 marca 2024 r.
w sprawie: powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej

Na podstawie art. 8 ust. 3 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 57 ustawy z dnia 24 sierpnia 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i niektórych innych ustaw (Dz. U. poz.1688) zarządzam co następuje:

§1

Powołuję Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną Urzędu Gminy w Jonkowie. Skład osobowy Komisji określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§2

Zasady organizacji prac i finansowania Komisji określa Regulamin Pracy Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej Urzędu Gminy w Jonkowie – załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik nr 1
do zarządzenia Nr 44/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 22 marca 2024 r.

Skład Osobowy
Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej
1. Mariola Sarna — Przewodnicząca Komisji
2. Jadwiga Iwanicka - Wilczyńska — Członek Komisji
3. Robert Dukowski — Członek Komisji
4. Adam Korgul — Członek Komisji
5. Jacek Rostek — Członek Komisji
6. Aneta Kruk — Sekretarz Komisji

Załącznik nr 2
do zarządzenia Nr 44/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 22 marca 2024 r.

Regulamin pracy
Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej
(podstawa prawna — art. 8 ust. 3 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)
Rozdział I Postanowienia ogólne

§1

1. Gminna Komisja Urbanistyczno-Architektoniczna jest organem doradczym w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego Wójta Gminy Jonkowo.
2. Komisja może pełnić funkcję doradczą wójtów, burmistrzów lub prezydentów innych gmin w drodze porozumienia zawartego pomiędzy Wójtem Gminy Jonkowo a odpowiednim wójtem, burmistrzem lub prezydentem.

§2

Ilekroć w regulaminie mowa o:
1. Ustawie — należy przez to rozumieć ustawę z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2. Komisji — należy przez to rozumieć Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną w Jonkowie.

§3

Komisja powołana jest do:
1. Opiniowania projektu planu ogólnego lub jego zmian oraz składania wniosków do tych opracowań.
2. Opiniowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian oraz składania wniosków do tych opracowań.
3. Opiniowania projektów zintegrowanych planów inwestycyjnych.
4. Na wniosek Wójta w zależności od potrzeb, Komisja opiniuje:

– analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy,
– postępy i dokonywać oceny w opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian,
– wieloletnie programy sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
– wnioski w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
– wnioski i uwagi złożone do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
– projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich oraz szczebla wojewódzkiego i krajowego, oraz inne opracowania związane z zagospodarowaniem przestrzennym.

§4

Siedzibą Komisji jest Urząd Gminy w Jonkowie.

§5

Regulamin prac Komisji określa:
1. Zasady powoływania i odwoływania Komisji.
2. Zasady organizacji prac Komisji.
3. Zasady finansowania Komisji.

Rozdział II Zasady powoływania i odwoływania Komisji

§1

Komisja powoływana jest na czas trwania kadencji Wójta Gminy Jonkowo.

§2

Komisję powołuje i odwołuje w drodze zarządzenia, z zachowaniem zasad określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wójt Gminy Jonkowo, ustalając jej liczebność, skład osobowy oraz powierzając funkcje Przewodniczącego i Sekretarza Komisji.

§3

W skład Komisji wchodzą osoby o wykształceniu i przygotowaniu fachowym związanym bezpośrednio z teorią i praktyką planowania przestrzennego.

§4

Odwołanie osoby wchodzącej w skład Komisji, bez względu na pełnioną w Komisji funkcję, może nastąpić na wniosek zainteresowanych stron lub strony rekomendującej.
Rozdział III Zasady organizacji prac Komisji

§1

Skład Komisji:
1. Komisja składa się 6 osób.
2. Skład osobowy Komisji określa załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 44/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 22 marca 2024 r.
3. Funkcję Sekretarza Komisji pełni pracownik Urzędu Gminy w Jonkowie rekomendowany do prac w Komisji.
4. Przewodniczący Komisji odpowiada za formułowanie zapisów z posiedzenia Komisji oraz reprezentuje ją na zewnątrz.
5. Sekretarz Komisji sprawuje merytoryczny nadzór nad całokształtem obsługi technicznej Komisji, w tym sporządza protokoły z posiedzeń.

§2

1. Posiedzenia Komisji są jawne.
2. W posiedzeniu Komisji biorą udział Przewodniczący, Sekretarz oraz w zależności od potrzeb tematycznych jej członkowie wskazani przez Wójta.
3. Posiedzenie Komisji uważa się za ważne, jeżeli biorą w nim udział minimum 4 osoby z jej składu osobowego.
4. Komisja podejmuje decyzje zwykłą większością głosów. W przypadku równej ilości głosów, głos rozstrzygający ma Przewodniczący Komisji.
5. Na posiedzeniu Komisji mogą być zapraszani przedstawiciele właściwych samorządów, pracownicy Urzędu, Rad Sołeckich oraz innych organów i instytucji, a także przedstawiciele środków masowego przekazu.
6. W posiedzeniach Komisji biorą udział autorzy rozpatrywanych opracowań. Autorzy opracowań są sprawozdawcami.
7. Jeżeli osoba wchodząca w skład Komisji jest autorem rozpatrywanego opracowania, podlega wyłączeniu z prac Komisji.
8. Z każdego spotkania Komisja sporządza protokół podpisany przez wszystkie uczestniczące w posiedzeniu osoby ze składu Komisji.
9. Na zakończenie każdego roku kalendarzowego Komisja składa Wójtowi sprawozdanie ze swojej działalności.

§3

Urząd zapewnia obsługę Komisji poprzez wykonywanie min. następujących czynności:
1. Zawiadamia Komisję o terminie i miejscu posiedzenia.
2. Informuje o tematyce posiedzenia.
3. Przekazuje członkom Komisji materiały podlegające opiniowaniu.
4. Wskazuje osobę do udzielania wyjaśnień i informacji.
5. Przewidziane do rozpatrzenia opracowania udostępniane są do wglądu członkom Komisji co najmniej na pięć dni przed terminem posiedzenia Komisji.
6. Termin i miejsce udostępnienia materiałów powinno być podane w zawiadomieniu o posiedzeniu Komisji.

§4

1. Tematykę i terminy posiedzeń, uwzględniając zgłaszane potrzeby, oraz listę osób zaproszonych do uczestnictwa w posiedzeniu Komisji, ustala Wójt.
2. Zawiadomienie osób o terminie i miejscu mającego odbyć się posiedzenia Komisji oraz zaproszenie innych osób przewidzianych do udziału w jej posiedzeniu należy wystosować co najmniej 7 dni przed planowanym terminem posiedzenia.

Rozdział IV Zasady finansowania Komisji

§1

Udział w pracy Komisji jest odpłatny.

§2

Źródłem finansowania działalności Komisji są finanse przewidziane w budżecie Gminy Jonkowo.

§3

Ustala się następujące zasady wynagrodzenia członków Komisji:
1. Przyjmuje się zasadę, że wszyscy członkowie komisji, biorący udział w opiniowaniu dokumentów planistycznych, otrzymują za wydanie opinii o miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego bądź studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego wynagrodzenie w wysokości:
- 1000 zł brutto – opracowanie planu ogólnego gminy
- 600 zł brutto – opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- 150 zł brutto - dodatek dla przewodniczącego
2. Za udział w posiedzeniu Komisji w celu wydania opinii o tematyce innej niż wymienionej w pkt 1. wynagrodzenie wynosi 600 zł brutto
3. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. 1 i pkt 1 płatne będzie na podstawie umowy zawartej z poszczególnymi członkami komisji.
3. Pracownicy Urzędu Gminy Jonkowo za udział w posiedzeniu Komisji nie otrzymują wynagrodzenia.
4. Wynagrodzenie płatne jest każdorazowo po odbytym posiedzeniu, przelewem w terminie 14 dni – na podstawie przedłożonego rachunku lub faktury.

Rozdział V Postanowienia końcowe
Wszystkie wątpliwości wynikłe w trakcie funkcjonowania Komisji, a nie objęte ustaleniami niniejszego Regulaminu, będą rozstrzygane przez Przewodniczącego Komisji w uzgodnieniu z Wójtem.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 10:21:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 10:22:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 10:22:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
436 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 28.03.2024 r.

Znak: GP.6721.3.2023/2024

OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 r. poz. 1688) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr VIII/54/2019 Rady Gminy Jonkowo z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 5 kwietnia 2024 r. do 26 kwietnia 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w pokoju nr 6, w godzinach 8:00-14:00, projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Projekt planu miejscowego i prognoza dostępne będą również na stronie BIP Urzędu Gminy: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Plany wyłożone do publicznego wglądu).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 15 kwietnia 2024 r. o godzinie 14:30 w sali sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11- 042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 maja 2024 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: RODO - Ochrona Danych Osobowych> Obowiązek Informacyjny).

Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 10:07:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 10:08:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 10:08:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
378 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 28.03.2024 r.
Znak: GP.6821.4.2023/2024

OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Mątki wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 r. poz. 1688) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr VIII/52/2019 Rady Gminy Jonkowo z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Mątki zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 5 kwietnia 2024 r. do 26 kwietnia 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w pokoju nr 6 w godzinach 8:00-14:00, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Mątki wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Projekt planu miejscowego i prognoza dostępne będą również na stronie BIP Urzędu Gminy: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Plany wyłożone do publicznego wglądu).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 15 kwietnia 2024 r. o godzinie 14:45 w sali sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11- 042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 maja 2024 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: RODO - Ochrona Danych Osobowych).

Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 10:04:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 10:05:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 10:05:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
357 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 28.03.2024 r.

Znak: GP.6727.1.2023/2024

OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 r. poz. 1688), w związku z Uchwałą Nr LXVII/535/2023 Rady Gminy Jonkowo z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 5 kwietnia 2024 r. do 26 kwietnia 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w pokoju nr 6, w godzinach 8:00 – 14:00, projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo. Projekt planu miejscowego dostępny będzie również na stronie BIP Urzędu Gminy: https: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Plany wyłożone do publicznego wglądu).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 15 kwietnia 2024 r. o godzinie 14:00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 maja 2024 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.
Odstąpiono od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, odstąpienie zostało uzgodnione z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie (pismo z dnia 2 października 2023 r., znak: WOOŚ.411.113.2023.MP) oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Olsztynie (pismo z dnia 12 września 2023 r. znak: ZNS.9022.4.65.2023.MG).
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: RODO - Ochrona Danych Osobowych).

Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 10:01:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 10:02:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 10:02:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
358 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 28.03.2024 r.

Znak: GP.6721.2.2023/2024

OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2023 r. poz. 1688), w związku z Uchwałą Nr LXVII/536/2023 Rady Gminy Jonkowo z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 5 kwietnia 2024 r. do 26 kwietnia 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w pokoju nr 6, w godzinach 8:00-14:00, projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo. Projekt planu miejscowego dostępny będzie również na stronie BIP Urzędu Gminy: https: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Plany wyłożone do publicznego wglądu).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 15 kwietnia 2024 r. o godzinie 14:15 w sali sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 maja 2024 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.
Odstąpiono od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, odstąpienie zostało uzgodnione z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Olsztynie (pismo z dnia 2 października 2023 r., znak: WOOŚ.411.114.2023.MP) oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Olsztynie (pismo z dnia 12 września 2023 r., znak: ZNS.9022.4.66.2023.MG).
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: RODO- Ochrona Danych Osobowych).

Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-27 09:52:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Stanisław Drzewiecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-27 09:53:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 09:53:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
223 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 40/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 15 marca 2024r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 40/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 15 marca 2024r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 28 marca 2024 roku: II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 142 o pow. 1310 m 2 obręb Szałstry, gmina Jonkowo, I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 157/3 o pow. 1768 m 2 obręb Łomy, gmina Jonkowo oraz I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 157/4 o pow. 1308 m 2 obręb Łomy, gmina Jonkowo, stanowiących mienie gminy w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Mariola Sarna– członek komisji,
3) Maja Mindak – członek komisji,
4) Aneta Kruk – członek komisji,
5) Beata Cicha – członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-15 14:17:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-15 14:18:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 14:18:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
468 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 39/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 15 marca 2024r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 39/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 15 marca 2024r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 27 marca 2024 roku III przetargu ustnego nieograniczonego na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach ewidencyjnych 102/17 o pow. 803 m2 oraz 102/19 o pow. 1192 m 2 obręb Szałstry, gmina Jonkowo, stanowiących mienie gminy, w następującym składzie:

1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Aneta Kruk– członek komisji,
3) Beata Cicha – członek komisji,
4) Mariola Sarna- członek komisji,
5) Maja Mindak- członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-15 14:15:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-15 14:16:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 14:16:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
395 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji