ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE STAROSTY OLSZTYŃSKIEGO

Akapit nr 1 - brak tytułu

BI-II.6740.11.89.2023.SA12

Olsztyn, 14 lutego 2024 r.

OBWIESZCZENIE
STAROSTY OLSZTYŃSKIEGO

Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) oraz art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm), obwieszcza się, że po rozpatrzeniu wniosku Prezesa Zarządu Farmy Fotowoltaicznej Kajny sp. z o.o. – Pana Krzysztofa Kacprzyckiego z dnia 22 grudnia 2023 r. (data wpływu do Starostwa Powiatowego w Olsztynie: 22 grudnia 2023 r.) w sprawie pozwolenia na budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 60MW na dz. 87/1, 90, 91/5, 91/6, 91/7, 91/8, 91/9, 91/10, 91/11, 91/12, 91/13, 91/14, 91/15, 91/16, 91/17, 91/18, 91/19, 91/20, 91/21, 91/22, 91/23, 91/24, 91/25, 91/26, 91/27, 91/28, 91/29, 91/30, 91/31, 91/32, 91/33, 91/34, 91/35, 9/36, 91/37, 91/38, 91/39, 91/40, 91/41, 91/42, 91/43, 91/44, 91/45, 91/46, 91/47, 91/48, 91/49, 91/50, 91/51, 91/52, 91/53, 91/54, 91/55, 91/56, 91/57,
91/58, 91/59, 91/60, 91/61, 91/62, 91/63, 91/64, 91/65, 91/66, 91/67, 91/68, 91/69, 91/70, 91/71, 91/72, 91/73, 91/74, 91/75, 91/76, 91/77, 91/78, 91/79, 91/80, obr. Kajny, gm. Jonkowo, zostało wydane zawiadomienie z dnia 14 lutego 2024 r. o zebraniu materiału dowodowego niezbędnego do wydania decyzji. W związku z powyższym informuje się, że strony mogą się zapoznać z treścią zawiadomienia w pok. 224, II piętro, w Wydziale Budownictwa i Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, w godzinach od 9:00 do 13:00 w terminie 14 dni licząc od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości. Obwieszczenie wywieszono na okres 14 dni.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Kokot
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 12:08:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 12:10:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 12:10:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
411 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGLOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 05.12.2023 r.
znak: GP.6721.4.2023
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Mątki oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 poz. 1688) oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr VIII/52/2019 z dnia 20 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Mątki oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: https://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Akty Prawne Gminy Jonkowo) oraz w Systemie Informacji Przestrzennej Urzędu Gminy Jonkowo: https://jonkowo.e-mapa.net/ (warstwy: Zagospodarowanie przestrzenne > Obszary przystąpień).
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu miejscowego. Wnioski należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) w terminie 21 dni od zamieszczenia ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Klauzule RODO).
Wójt Gminy Jonkowo

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-01 08:30:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-01 08:33:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-01 08:37:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                                                                Jonkowo, dnia 28.11.2023 r.
GD.6220.7.2023  
 
 
OBWIESZCZE NIE
 
           
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 28.11.2023 r. wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego „Budowa dwóch elektrowni fotowoltaicznych  „Mątki IIa” oraz „Mątki IIb” o mocy do 5 MW każda, wraz z urządzeniami infrastruktury towarzyszącej”, realizowanej na działce nr ewid.241,247, obręb Matki, gmina Jonkowo.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 28.11.2023 r.
 
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 28.11.2023 r-12.12.2023 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wywieszono w dniach: od……………………do………………………….

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Granica
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-29 07:42:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-29 07:44:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-29 07:46:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1798 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

informacja o konsultacjach społecznych w sprawie projektu strategii rozwoju gminy Jonkowo do roku 2030

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Jonkowo zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych w sprawie projektu Strategii Rozwoju Gminy Jonkowo do roku 2030.
Konsultacje trwają od 8 listopada 2023 roku do 13 grudnia 2023 roku.
Zachęcamy do składania uwag z wykorzystaniem formularza elektronicznego umieszczonego poniżej, który należy dostarczyć w formie papierowej lub elektronicznej do siedziby Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Spotkanie konsultacyjne odbędzie się w dniu 27 listopada 2023 r. o godz. 16:00 w Urzędzie Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042Jonkowo, podczas
którego omówiony zostanie projekt Strategii Rozwoju Gminy Jonkowo do roku 2030.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-08 09:07:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-08 09:09:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-08 09:09:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3086 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 19.10.2023 r.
 
znak: GP.6721.3.2023
 
 
 
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnymJonkowo
oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu
 
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr VIII/54/2019 z dnia 20 maja 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu.
Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Akty Prawne Gminy Jonkowo).
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. planu miejscowego. Wnioski należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) w terminie 21 dni
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Klauzule RODO).  
 
Wójt Gminy Jonkowo
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-16 09:25:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-16 09:25:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-16 09:25:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
556 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 28.07.2023 r.

Znak: GP.6721.4.2022/2023

OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr LI/414/2022 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 czerwca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo

zawiadamiam

o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 9 sierpnia 2023 r. do 30 sierpnia 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w godzinach od 8:00 do 14:00, w pokoju nr 6, projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Dokumenty dostępne będą również na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 23 sierpnia 2023 r. o godz. 10:00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 września 2023 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.

Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko

Klauzula informacyjna

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb sporządzenia planu, a nadto:

1. Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że administratorem przesyłanych danych jest Wójt Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: e-mail lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Pani/Pana dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora.
5. Nie przewiduje się przekazywania Pani/Pana danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych oraz przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
6. Decyzje dotyczące Pani/Pana danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z klasyfikacji archiwizacyjnej od daty przekazania ich do Urzędu Gminy Jonkowo.
8. Ma Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania ich kopii, sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia oraz przenoszenia danych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-27 11:37:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-27 11:38:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-27 11:38:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
711 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 04.07.2023 r.
 
GP.6721.1.2022/2023
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Warkały i Giedajty wraz z prognozą oddziaływania na środowisko 
 
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr XLVIII/386/2022 Rady Gminy Jonkowo z dnia 27 kwietnia 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Warkały i Giedajty, zmienioną Uchwałą Nr LXI/489/2023 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 marca 2023 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Warkały i Giedajty
zawiadamiam
 
o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 12 lipca 2023 r. do 2 sierpnia 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w godzinach od 8:00 do 14:00, w pokoju nr 6, projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Warkały i Giedajty wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Dokumenty dostępne będą również na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne).
 
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 17 lipca 2023 r. o godz. 1000 w sali sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
 
Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
 
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 sierpnia 2023 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Wojciech Giecko
 
 
Klauzula informacyjna
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb sporządzenia planu, a nadto:
  1. Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że administratorem przesyłanych danych jest Wójt Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
  2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: e-mail lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.
  3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  4. Pani/Pana dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora.
  5. Nie przewiduje się przekazywania Pani/Pana danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych oraz przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
  6. Decyzje dotyczące Pani/Pana danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z klasyfikacji archiwizacyjnej od daty przekazania ich do Urzędu Gminy Jonkowo.
  8. Ma Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, uzyskania ich kopii, sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia oraz przenoszenia danych.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-03 08:43:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-03 08:43:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-03 08:43:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
872 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 82/2023 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 82/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 15 czerwca 2023 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 40 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
 
1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Referent ds. działalności gospodarczej i funduszu sołeckiego/Inspektor ds. działalności gospodarczej i funduszu sołeckiego.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 82/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 15 czerwca 2023 r.
 
OG.2110.2.2023
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent ds. działalności gospodarczej i funduszu sołeckiego/Inspektor ds. działalności gospodarczej i funduszu sołeckiego
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
2. wykształcenie: referent – minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy lub wyższe;
inspektor - wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4. nieposzlakowana opinia
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
7. prawo jazdy kategorii B
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o funduszu sołeckim, ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej i innych ułatwieniach związanych z sukcesją przedsiębiorstw, ustawy o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym
2. umiejętność pracy pod presją czasu
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych
4. samodzielność, dokładność, rzetelność
5. odpowiedzialność, komunikatywność
6. wysoka kultura osobista
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. przyjmowanie, analiza i wprowadzanie wniosków w sprawie: wpisu, zmiany wpisu, zawieszenia, wznowienia działalności gospodarczej, wykreślenia przedsiębiorcy z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2. wydawanie potwierdzeń o prowadzonej działalności gospodarczej z dokumentacji archiwalnej
3. współpraca z: US, ZUS, KRUS, GUS
4. ewidencjonowanie innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
5. prowadzenie pod względem merytorycznym funduszu sołeckiego
6. kontrola wydatkowania funduszu sołeckiego
7. przygotowywanie dokumentów dotyczących podjęcia postępowania w celu realizacji zamówienia publicznego
8. koordynowanie zawieranych umów w ramach funduszu sołeckiego
9. przygotowanie informacji o wysokości środków przypadających na dane sołectwa oraz o wysokości kwoty bazowej przekazywanej właściwemu wojewodzie przez wójta w roku poprzedzającym rok budżetowy
10. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej obsługującej mieszkańców gminy, oraz kierowców autobusów szkolnych w tym:
a) kontrola realizowania rozkładów
b) nadzór nad budową oraz bieżącym utrzymaniem przystanków
c) przygotowanie zmian w rozkładach jazdy
d) wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków i uzgadnianie rozkładów jazdy z przewoźnikami działającymi na terenie Gminy Jonkowo
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku
  2. życiorys zawodowy – curriculum vitae
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu)
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku
8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych
b) korzystaniu w pełni z praw publicznych
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu maju 2023r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. działalności gospodarczej i funduszu sołeckiego/Inspektor ds. działalności gospodarczej i funduszu sołeckiego. Nr oferty: OG.2110.2.2023” w terminie do dnia 28 czerwca 2023r. do godz. 1400 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2 (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
 
Do głównego budynku prowadzi jedno wejście od strony ul. Klonowej. Budynek urzędu posiada także odrębne wyjście ewakuacyjne (z piętra) ulokowane w południowej części, w kierunku parkingu dla pracowników.
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
Osoby mające problem z poruszaniem się, które chcą załatwić sprawę w referatach mieszczących się na piętrze budynku powinny telefonicznie zgłosić się do sekretariatu lub  pracownika właściwego dla danej sprawy wydziału, celem obsłużenia na parterze budynku.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
 
  1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, e-mail: , tel. 89 5129237, 89 6706911).
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: lub pisemnie pod adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z art. 221 § 1 i § 4 Ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm. – dalej zwanym „KP”) oraz art. 6, art. 11-15 Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.).
W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, tj. zgodnie z art. 221a lub 221b KP, podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru.
  1. Jeśli Państwa osoba zostanie zakwalifikowana przez komisję w toku naboru w gronie maksymalnie 5 najlepszy kandydatów, to Państwa dane osobowe uzyskane podczas rekrutacji mogą zostać ponownie wykorzystane w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, jeżeli zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska.
  2. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym związanym z naborem będą przechowywane przez okres 3 lat od momentu zakończenia naboru.
  3. Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegać profilowaniu.
  4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  5. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  6. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  7. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  8. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  9. prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
  10. w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  11. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na realizację celu przetwarzania.
  13. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT, dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcy strony BIP, dostawcy usług brakowania bądź archiwizowania dokumentacji i nośników danych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 15:44:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 15:45:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-16 11:01:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
586 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko 
 
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w związku z Uchwałą Nr LI/415/2022 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 czerwca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo
 
zawiadamiam
 
o wyłożeniu do publicznego wglądu w dniach od 21 kwietnia 2023 r. do 12 maja 2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, w godzinach od 8:00 do 14:00, w pokoju nr 6, projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Dokumenty dostępne będą również na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka Planowanie Przestrzenne).
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 9 maja 2023 r. o godz. 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi do Wójta należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 maja 2023 r. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Jonkowo.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-12 10:35:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-12 10:35:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-12 10:35:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
689 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

OBWIESZCZENIE
WOJEWODY WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
z dnia 27 marca 2023 r.
o przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej w 2023 r.
 
Na podstawie art. 57 ust. 2 Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2022 r. poz. 2305, z 2023 r. poz. 347), § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lutego 2023 r. w sprawie kwalifikacji wojskowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 440) oraz § 2 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 lutego 2023 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2023 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 333) ogłasza się, co następuje:
§ 1. W okresie od dnia 17 kwietnia 2023 r. do dnia 21 lipca 2023 r. przeprowadzona zostanie na terenie Województwa Warmińsko-Mazurskiego kwalifikacja wojskowa.
§ 2. Do stawienia się do kwalifikacji wojskowej, w terminie o którym mowa w § 1, wzywa się: 1) mężczyzn urodzonych w 2004 r.;
2) mężczyzn urodzonych w latach 1999-2003, którzy nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej; 3) osoby, które w latach 2021 i 2022:
  1. zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa przed zakończeniem kwalifikacji wojskowej;
  2. zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa po zakończeniu kwalifikacji wojskowej i złożyły wniosek o zmianę kategorii zdolności, o którym mowa w art. 64 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, przed dniem zakończenia kwalifikacji wojskowej;
  1. kobiety urodzone w latach 1999–2004 posiadające kwalifikacje przydatne do służby wojskowej oraz kobiety pobierające naukę w celu uzyskania tych kwalifikacji, które w roku szkolnym lub akademickim 2022/2023 kończą studia na kierunkach lub kończą naukę w zawodach, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 60 ust. 7 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny;
  2. osoby, które ukończyły 18 lat życia i zgłosiły się ochotniczo do kwalifikacji wojskowej do końca roku kalendarzowego, w którym kończą 60 lat życia, jeżeli nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej.
§ 3. Kwalifikację wojskową osób, o których mowa w § 2, przeprowadzą powiatowe komisje lekarskie:
L.P.
Miejsce przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej i zasięg terytorialny
Siedziba Powiatowej Komisji Lekarskiej
Termin
(bez sobót i niedziel)
1.
Powiatowa Komisja Lekarska w Bartoszycach
(M. i Gm. Bisztynek, Gm. Bartoszyce, M. i Gm. Sępopol, Gm. Górowo Iławeckie, M.
Górowo Iławeckie, M. Bartoszyce)
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach; ul. 11 listopada 7B; 11-200 Bartoszyce (budynek Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego)
17 kwietnia – 5 maja 2023 r (z wyłączeniem od 1 do 3 maja br.).
2.
Powiatowa Komisja Lekarska w Braniewie
(M. i Gm. Pieniężno, Gm. Płoskinia, Gm. Lelkowo, Gm. Braniewo, Gm. Wilczęta, M. i Gm. Frombork, M. Braniewo)
Centrum Edukacji ZDZ w Braniewie; ul. Morska 7; 14-500 Braniewo
23 maja - 6 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem 1 czerwca br.)
3.
Powiatowa Komisja Lekarska w Działdowie
(M. Działdowo, M. i Gm. Lidzbark, Gm. Płośnica, Gm. Działdowo, Gm. Iłowo – Osada, Gm. Rybno)
Powiatowa Biblioteka Pedagogiczna; ul. Grunwaldzka 7; 13-200 Działdowo
1 - 27 czerwca 2023 r (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.).
4.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 1 w Elblągu
(M. i Gm. Pasłęk, M. i Gm. Tolkmicko, M. i Gm. Młynary, Gm. Elbląg, Gm. Milejewo,
Gm. Gronowo Elbląskie, Gm. Godkowo, Gm. Markusy, Gm. Rychliki)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu;
 ul. J. A. Komeńskiego 40; 82-300 Elbląg
25 maja - 19 czerwca
2023 r. (z wyłączeniem
8 i 9 czerwca br.)
5.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 2 w Elblągu (M. Elbląg)
Budynek Krytego Lodowiska HELENA w Elblągu;
ul. Karowa 1; 82-300 Elbląg
17 kwietnia - 24 maja 2023 r.
6.
Powiatowa Komisja Lekarska w Ełku
(M. Ełk, Gm. Stare Juchy, Gm. Ełk, Gm. Kalinowo, Gm. Prostki)
Centrum Kształcenia Zawodowego w Ełku; ul. 11 listopada 24; 19-300 Ełk
17 kwietnia - 26 maja 2023 r.
7.
Powiatowa Komisja Lekarska w Giżycku
(M. Giżycko, Gm. Giżycko, M. i Gm. Ryn, Gm. Wydminy, Gm. Kruklanki, Gm. Miłki)
Internat Zespołu Szkół Kształtowania
Środowiska
i Agrobiznesu w Giżycku; ul. Smętka 7; 11-500 Giżycko
12 – 29 czerwca 2023 r.
8.
Powiatowa Komisja Lekarska w Gołdapi
(Gm. Banie Mazurskie, Gm. Dubeninki, M. i Gm. Gołdap)
Centrum Dydaktyczno-Szkoleniowe w Gołdapi;
ul. Partyzantów 31; 19-500 Gołdap
18 -26 maja 2023 r.
9.
Powiatowa Komisja Lekarska w Iławie
(Gm. Iława, M. Iława, M. Lubawa, Gm. Lubawa, M. i Gm. Kisielice, M. i Gm. Zalewo, M. i Gm. Susz)
Siedziba Starostwa Powiatowego w Iławie; ul. Andersa 2a; 14-200 Iława
17 maja - 16 czerwca
2023 r. (z wyłączeniem
8 i 9 czerwca br.)
10.
Powiatowa Komisja Lekarska w Kętrzynie
(M. Kętrzyn, M. i Gm. Korsze, M. i Gm. Reszel, Gm. Barciany,  Gm. Srokowo, Gm. Kętrzyn)
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie; ul. Poznańska 21; 11-400 Kętrzyn
22 maja - 14 czerwca
2023 r. (z wyłączeniem
8 i 9 czerwca br.)
11.
Powiatowa Komisja Lekarska w Lidzbarku Warmińskim
(M. i Gm. Orneta, Gm. Lubomino, Gm. Kiwity, Gm. Lidzbark Warmiński, M. Lidzbark Warmiński)
Bursa Międzyszkolna przy Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim;
ul. Wierzbickiego 3a; 11-100 Lidzbark Warmiński
18 kwietnia - 4 maja 2023 r.
12.
Powiatowa Komisja Lekarska w Mrągowie
(M. Mrągowo, Gm. Sorkwity, Gm. Mrągowo, M. i Gm. Mikołajki, Gm. Piecki)
Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie; ul. Nowogródzka 1; 11-700 Mrągowo
23 maja - 7 czerwca 2023 r.
13.
Powiatowa Komisja Lekarska w Nidzicy
(M. i Gm. Nidzica, Gm. Kozłowo, Gm. Janowo, Gm. Janowiec Kościelny)
Centrum Kształcenia Zawodowego w
Nidzicy;
ul. Wyborska 10; 13-100 Nidzica
1 - 15 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
14.
Powiatowa Komisja Lekarska w Nowym Mieście Lubawskim
(M. Nowe Miasto Lubawskie, Gm. Biskupiec, Gm. Grodziczno, Gm. Nowe Miasto Lubawskie Gm. Kurzętnik)
Zespół Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim;
ul. 3 Maja 24; 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
16 - 30 maja 2023 r.
15.
Powiatowa Komisja Lekarska w Olecku
(M. i Gm. Olecko, Gm. Kowale Oleckie, Gm. Wieliczki, Gm. Świętajno)
Starostwo Powiatowe w Olecku; ul. Kolejowa 32; 19-400 Olecko
1 - 15 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
16.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 1 w Olsztynie
(M. i Gm. Barczewo, M. i Gm. Biskupiec, M. i Gm. Dobre Miasto, Gm. Dywity, Gm.
Gietrzwałd, M. i Gm. Jeziorany, Gm. Jonkowo, Gm. Kolno, M. i Gm. Olsztynek, Gm.
Purda, Gm. Stawiguda, Gm. Świątki)
Starostwo Powiatowe w Olsztynie;
Plac Bema 5; 10-516 Olsztyn (pomieszczenie P1)
17 kwietnia - 1 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem od 1 do 5 maja br.)
17.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 2 w Olsztynie (M. Olsztyn)
Starostwo Powiatowe w Olsztynie;
Plac Bema 5; 10-516 Olsztyn, (pomieszczenie P-1)
5 czerwca - 19 lipca 2023 r. (z wyłączeniem 8
i 9 czerwca br.)
18.
Powiatowa Komisja Lekarska w Ostródzie
(M. Ostróda, Gm. Ostróda, Gm. Łukta, Gm. Grunwald, Gm. Dąbrówno, Gm. Małdyty, M. i Gm. Miłomłyn, M. i Gm. Miłakowo, M. i Gm. Morąg)
Budynek Centrum Użyteczności Publicznej;
(s. 232, 237,238,239) ul. Jana III Sobieskiego 9; 14-100 Ostróda
17 kwietnia - 18 maja 2023 r.
19.
Powiatowa Komisja Lekarska w Piszu
(M. i Gm. Pisz, M. i Gm. Orzysz, M. i Gm. Ruciane Nida, M. i Gm. Biała Piska)
Starostwo Powiatowe w Piszu; ul. Warszawska 1; 12-200 Pisz
22 maja - 6 czerwca 2023 r.
20.
Powiatowa Komisja Lekarska w Szczytnie
(Gm. Jedwabno, M. i Gm. Wielbark, M. i Gm. Pasym, Gm. Dźwierzuty, Gm. Świętajno, Gm. Rozogi, M. Szczytno, Gm. Szczytno)
Zespołu Szkół Nr 1 w Szczytnie (Warsztaty
Szkolne);
ul. Śląska 14; 12-100 Szczytno
9 - 30 maja 2023 r.
21.
Powiatowa Komisja Lekarska w Węgorzewie
(Gm. Budry, Gm. Pozezdrze, M. i Gm. Węgorzewo)
Lokal w budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Węgorzewie; ul. B. Prusa 8; 11-600 Węgorzewo
17 - 24 kwietnia 2023 r.
§ 4.1.Osoba stawiająca się po raz pierwszy do kwalifikacji wojskowej przedstawia:
  1. wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta):
    1. dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości;
    2. dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji wojskowej, jeżeli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
  2. powiatowej komisji lekarskiej – dokumentację medyczną, o której mowa w art. 62 ust. 3 ustawy, albo wypis z treści orzeczenia stwierdzającego niezdolność lub niepełnosprawność, o których mowa w art. 62 ust. 4 ustawy; 3) szefowi wojskowego centrum rekrutacji:
    1. dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe;
    2. potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji w przypadku wprowadzenia takiego obowiązku.
2. Osoba, która stawała już do kwalifikacji wojskowej, lub osoba ubiegająca się o zmianę kategorii zdolności do służby wojskowej przedstawia:
  1. wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta):
    1. dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości;
    2. dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji wojskowej, jeżeli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
  2. powiatowej komisji lekarskiej – dokumentację medyczną, o której mowa w art. 62 ust. 3 ustawy, albo wypis z treści orzeczenia stwierdzającego niezdolność lub niepełnosprawność, o których mowa w art. 62 ust. 4 ustawy;
  3. szefowi wojskowego centrum rekrutacji ‒ wojskowy dokument osobisty w przypadku jego wydania oraz dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe.
§ 5.1. Osoby ubiegające się o zmianę kategorii zdolności do służby wojskowej oraz ochotnicy zgłaszają się do szefa wojskowego centrum rekrutacji właściwego ze względu na miejsce pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące (Dz.U. z 2023 poz. 404).
2. Do kwalifikacji wojskowej mogą się zgłosić również ochotnicy, w tym kobiety, do końca roku kalendarzowego, w którym kończą 60 lat życia, niezależnie od posiadanych kwalifikacji i wykształcenia, jeżeli ukończyli co najmniej 18 lat życia. Zgłoszenia można dokonać również z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
§ 6.1. Osoby podlegające kwalifikacji wojskowej stawiają się przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), powiatową komisją lekarską oraz szefem wojskowego centrum rekrutacji, właściwymi ze względu na miejsce ich pobytu stałego. Osoby zameldowane na pobyt czasowy trwający ponad trzy miesiące, a podlegające kwalifikacji wojskowej stawiają się przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), powiatową komisją lekarską oraz szefem wojskowego centrum rekrutacji, właściwymi ze względu na miejsce tego pobytu.
  1. Osoby podlegające stawieniu się do kwalifikacji wojskowej, które w okresie od dnia ogłoszenia kwalifikacji wojskowej do dnia jej rozpoczęcia zmieniły miejsce pobytu stałego albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłaszają się do wójta (burmistrza, prezydenta miasta), właściwego ze względu na ich nowe miejsce pobytu stałego albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące. Wójt (burmistrz, prezydent miasta) wyznacza im miejsce i termin stawienia się do kwalifikacji wojskowej.
  2. Osoby podlegające stawieniu się do kwalifikacji wojskowej, które po rozpoczęciu kwalifikacji wojskowej na danym terenie zamierzają zmienić miejsce pobytu stałego albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, stawiają się do kwalifikacji wojskowej przed opuszczeniem miejsca dotychczasowego pobytu. W pozostałych przypadkach właściwość miejscową ustala się według przepisów art. 21 § 1 pkt 3 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Przepisy ust. 1, 2 i 3 stosuje się również do ochotników.
§ 7.1. Kto wbrew obowiązkom wynikającym z ustawy:
1) nie stawia się do kwalifikacji wojskowej przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), przed właściwą komisją lekarską lub przed szefem wojskowego centrum rekrutacji w określonym terminie i miejscu albo nie przedstawia dokumentów, których przedstawienie zostało nakazane; 2) nie zgłasza się w celu uregulowania stosunku do obowiązku obrony;
  1. nie zgłasza się w określonym terminie i miejscu na wezwanie właściwych organów w sprawach dotyczących obowiązku obrony oraz odmawia poddania się badaniom lekarskim;
  2. odmawia udzielenia właściwym organom prowadzącym ewidencję wojskową informacji w zakresie danych jego dotyczących i przetwarzanych w ewidencji wojskowej; podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.
Orzekanie w sprawach, o których mowa w § 7. ust.1., następuje na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. – Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia).
2. W przypadku niestawienia się do kwalifikacji wojskowej bez uzasadnionej przyczyny właściwy wójt (burmistrz, prezydent miasta) z urzędu albo na wniosek przewodniczącego powiatowej komisji lekarskiej lub szefa wojskowego centrum rekrutacji nakłada na osobę podlegającą kwalifikacji wojskowej grzywnę w celu przymuszenia albo zarządza przymusowe doprowadzenie przez Policję do kwalifikacji wojskowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
 
WOJEWODA WARMIŃSKO-MAZURSKI
ARTUR CHOJECKI

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-11 14:09:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-11 14:10:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-11 14:10:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
726 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji