Wymeldowanie z pobytu stałego
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Wymeldowanie z pobytu stałego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Osoba kontaktowa
Irena Chmarycz
Termin załatwienia
niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo ul. Klonwa 2, pokój 4 (parter)
Telefon kontaktowy
89 670 69 30
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego.
Wymagane Dokumenty
- wypełniony druk Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego (odrębny dla każdej osoby)
- dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowanie (w uzasadnionych przypadkach inny dokument potwierdzający tożsamość) do wglądu
- Za osobę małoletnią podpis składa jej przedstawiciel ustawowy.
- jeżeli został ustanowiony pełnomocnik – pełnomocnictwo udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego,.a w uzasadnionych przypadkach innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.
Czas realizacji
Niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego. Wymeldowania można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
W przypadku osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych wymeldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub osoba sprawująca nad nią opiekę.
Organ dokonujący wymeldowania wydaje na wniosek osoby zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu stałego.
Opłaty
Za wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu opłata skarbowa 17,- zł.
Opłata od pełnomocnictwa 17,- zł.
Tryb odwoławczy
Nie służy odwołanie w trybie administracyjnym.
Uwagi
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010r o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015r. poz.388 t.j.).
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.u. z 2011r. poz.1306 ze zm.).
- art. 33 § 2 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U.z 2016r. poz.23).
- art. 1 ust.1.pkt.2. ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2015r. poz.783 tj) oraz część IV załącznika do tej ustawy za pełnomocnictwo).
- art.1 ust.1 pkt.1.lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2015r. poz. 783 tj) oraz część II pkt 21 załącznik do tej ustawy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Chmarycz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Chmarycz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-12-28 07:14:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-12-28 07:14:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-01 13:30:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3711 raz(y) |