ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wymeldowanie z pobytu stałego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu stałego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-12-28 07:14:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Osoba kontaktowa
Irena Chmarycz
 
Termin załatwienia
niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego
 
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo ul. Klonwa 2, pokój 4 (parter)
 
Telefon kontaktowy
89 670 69 30
 
Adres e-mail
 
Sposób załatwienia
Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego.
 
Wymagane Dokumenty
  • wypełniony druk Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego (odrębny dla każdej osoby)
  • dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowanie (w uzasadnionych przypadkach inny dokument potwierdzający tożsamość) do wglądu
  • Za osobę małoletnią podpis składa jej przedstawiciel ustawowy.
  • jeżeli został ustanowiony pełnomocnik – pełnomocnictwo udzielone na piśmie lub zgłoszone do protokołu, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego,.a w uzasadnionych przypadkach innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.
Czas realizacji
Niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego. Wymeldowania można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
W przypadku osoby nieposiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych wymeldowania dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub osoba sprawująca nad nią opiekę.
Organ dokonujący wymeldowania wydaje na wniosek osoby zaświadczenie o wymeldowaniu z pobytu stałego.
 
Opłaty
Za wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu opłata skarbowa 17,- zł.
Opłata od pełnomocnictwa 17,- zł.
 
Tryb odwoławczy
Nie służy odwołanie w trybie administracyjnym.
 
Uwagi
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu.
 
Podstawa prawna
  1. Ustawa z dnia 24 września 2010r o ewidencji ludności (Dz.U. z 2015r. poz.388 t.j.).
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.u. z 2011r. poz.1306 ze zm.).
  3. art. 33 § 2 ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U.z 2016r. poz.23).
  4. art. 1 ust.1.pkt.2. ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.z 2015r. poz.783 tj) oraz część IV załącznika do tej ustawy za pełnomocnictwo).
  5. art.1 ust.1 pkt.1.lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2015r. poz. 783 tj) oraz część II pkt 21 załącznik do tej ustawy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony